Seminar Promovare - rochii de mirese

Incarcat la data: 29 Ianuarie 2010

Autor: Paula Alexandra

Pret: 80 credite

Numar pagini: 22

Tip fisier: zip

Marime fisier: 220 kb

In momentul constituirii firma si-a propus sa desfasoare activitatea (serviciile) pe teritoriul judetului Neamt, dar ulterior isi propune sa o extinda la nivelul intregii tari, avand astfel posibilitatea de a-si mari capacitatea de productie nelimitata in conditiile existentei pietei de desfacere pentru produsele ce le realizeaza. Aceasta si-a propus ca obiectiv de activitate producerea si distribuirea printr-o retea proprie de magazine.

Datorita profesionalismului angajatilor, calitatii superioare a materialelor si implicit a produselor, firma spera sa reuseasca inca din primul ciclu de productie sa-si impuna produsele pe piata  din Neamt.

Un punct de spijin in acapararea pietei este faptul ca firma va distribui  doar produse realizate din materiale noi, inedite, folosind rezultatele celor mai noi design-eri in domeniul vestimentar. Firma va oferi clientilor modele deosebite, inovative si creative, pentru ocaziile speciale si nu numai, reusind de fiecare data sa satisfaca cele mai exigente gusturi in domeniul confectiilor pentru doamne.
   
Societatea se bucura de influente pozitive a unor factori cum ar fi:
            -   ambianta sociala;
            -   perspectiva temporala in activitatea de marketing.

Design-erii incearca o apropiere de personalitatea fiecareia, a gustului si dorintelor acesteia astfel incat tinuta finala sa reflecte fie continuitatea unui stil, fie un nou look atunci cand si-l doreste.

Cap.1  Analiza pietei

1.1 Identificarea  pietei de referinta a produsului

Unul dintre principalele tipuri de piata care face obiectul preocuparilor de marketing este piata produsului. Piata, in acceptiunea generala, reprezinta locul comun, timpul si spatiul in care agentii activi sau neactivi din societate vin sa  schimbe intre ei bunuri cu valoare de schimb.

In prezent,  populatia judetului Neamt este de aproximativ de 275.091 de locuitori din care numarul femeilor necasatorite, conform Anuarului Statistic din 2003, era de 41596.
    Piata actuala  a rochiilor de mireasa este formata din:
               Consumatori       - piata consumatorilor individuali: piata femeilor ;
                                              -piata organizationala: organizatia neproductiva.
               Nonconsumatori  -relativi: femeile vaduve si divortate;
                                             -absoluti: femeile casatorite.
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Seminar Promovare - rochii de mirese". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGACTIVITATEPromovaremireseprestatoare de servicii
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...