Seminarii Mass media

Factorii comunicarii

Factorii comunicarii

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 3466 kb

Introducere in stiintele comunicarii - power point 29 slide-uri

Etimologie: Cuvantul „comunicare“ provine din limba latina; communis inseamna „a pune de acord“, „a fi in legatura cu“ sau „a fi in relatie“, desi termenul circula in vocabularul anticilor cu sensul...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 45 kb

Introducere in mass-media si publicitate - power point 26 slide-uri

Conditiile specifice de producere a textului jurnalistic, il defineste in raport cu alte texte apartinând stilului beletristic, epistolar, stiintific, administrativ.   Textul jurnalistic este redactat de un jurnalist angajat, prin...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 11142 kb

Introducere in mass--media si publicitate (power-point 35 slide-uri)

Comunicare de masa este procesul prin care un grup specializat colecteaza, prelucreaza sau produce si difuzeaza mesaje catre un public numeros si eterogen, in flux continuu, prin intermediul unor canale tehnice, in regim concurential si pe baza...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 17 kb

Scriitura in presa

Comunicatori: cel care vorbeste sau care scrie; Coduri: limbajul; Controlorii (gatekeepers): editori, producatori TV, în general cei care gestioneaza, au control asupra continuturilor; Mass-media: canalul de comunicare; Regulatori: frecvente...

Numar pagini: 76  |  Marime fisier: 95 kb

Seminar Cum se scrie o recenzie

Un rezumat concis al unei carti ; acest lucru implica si o descriere cu temei precum si arg si scopul. Recenzia ofera o evaluare critica a continutului, implicand si o reactie si criticile cu privire la rextul recenzat(ceea ce credeti ca este demn...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 11 kb

Stilistica presei romane

Obiective Cursul isi propune identificarea si clasificarea tipologica a unor elemente de stilistica, avand ca referinta si obiect de studiu presa romaneasca, incepand cu a doua jumatate a secolului XIX. Sunt avute in vedere particularitati de...

Numar pagini: 51  |  Marime fisier: 590 kb

FOTOGRAFIA IN PRESA

Fotojurnalismul poate fi definit ca o realitate vizuala a informatiei care devine mai credibila pentru cititor daca este insotita de imagine. Consumatorul de informatie are tendinta de a da crezare daca si vede: „cred ceea ce vad”....

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 12645 kb

Rezultate 1 - 8 din 8
 
 
Inchide
Am uitat parola Cont nou
Conecteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook