Inregistreaza-te Alatura-te celei mai mari comunitati a studentilor din Romania!
« Inapoi la grup

Forum Universitatea Bucuresti

 
Subiect de discutie:

Operator relatii clienti - limba italiana

 
 
Afisez 1 postari din 1

Prima   1   Ultima

 
acum 5 ani 8 luni 5 zile
 
Trei oportunitati pe segmentul de call center

1. Asistenta tehnica - activitate voce, inbound; asistenta tehnica pentru dispozitive de tipul POS-urilor; locatia in care se desfasoara proiectul – Avrig; program de lucrur: L-D, 07:00-01:00 (cu disponibilitate in special in intervalul 10:00 – 20:00); pauza de masa 1h (intre 14:00 si 16:00); candidatul trebuie sa aiba nivel de italiana C1; preferabil un back-ground tehnic; experienta de CC asistenta tehnica reprezinta un avantaj; capacitatea de a lucra cu mai multe aplicatii (ferestre deschise) in acelasi timp; din pacate, pentru acest proiect putem incheia doar contracte PT (4h);

2. Asistenta jocuri online - activitate inbound voce, chat si e-mail; asistenta jocuri online (pariuri sportive, poker, casino'', bingo etc.); locatia in care se desfasoara proiectul – Avrig; program de lucrur: L-D, 10:00-01:00; candidatul trebuie sa aiba nivel de italiana C1; pentru partea de CHAT si E-MAIL e necesar un nivel foarte bun de italiana scrisa; de preferat, persoane care au experienta pe customer care; capacitatea de a lucra cu mai multe aplicatii (ferestre deschise) in acelasi timp; pentru acest proiect sunt disponibile atat contracte PT (4-6H), cat si FT (8h);

3. Asistenta post-vanzare si up-selling - activitate voce inbound; asistenta pentru un site de cumparaturi (articole vestimentare si articole pentru casa); inregistrare comenzi prin telefon; up-selling; locatia in care se desfasoara proiectul – Avrig; program de lucrur: L-D, 10:00-24:00; pentru ca activitatea se desfasoara atat in limba italiana, cat si in limba franceza, candidatul trebuie sa cunoasca ambele limbi nivel C1 (sau cat mai apropiat de acesta); de preferat, persoane care sa nu fie reticente la ideea de vanzari prin telefon (vor trebui sa propuna clientilor articolele aflate in promotie intr-o anumita perioada); pentru acest proiect sunt disponibile atat contracte PT (4-6H), cat si FT (8h);

Pentru mai multe detalii, accesati adresa placement@hrs-outplacement.com