Cursuri "Consideratii Generale"

Marketing ×
Cercetari de Marketing

...leaga pe consumatori, clienti si public de marketer prin informatie. Cercetari de marketing 1. Cercetarile de marketing. Consideratii generale. Clasificarea cercetarilor de marketing 2. Sistemul informational de marketing 3. Procesul...

Numar pagini: 88  |  Marime fisier: 815 kb

Conceptul de marketing: elemente generale

Marketingul de baza se ocupa de piata, de schimb. Primul soc al vechilor relatii comerciale (targuri) il reprezinta era industriala cand productia a atins cote imense. Astfel, s-a ridicat problema distributiei de masa datorita cresterii marimii...

Numar pagini: 64  |  Marime fisier: 86 kb

Curs Marketing - notiuni generale

Dupa unii autori,  termenul de marketing cuprinde trei acceptiuni obisnuite. Marketingul inseamna publicitate, promovarea si vanzarea sub presiune, adica folosirea unui arsenal de mijloace de vanzare extrem de agresive pentru a cuceri...

Numar pagini: 85  |  Marime fisier: 379 kb

Marketing in asigurari - suport de curs

...precizata (un rezultat determinat). Caracterul stiintific al marketingului este dat atat de existenta unor legitati generale carora li se supun fenomenele de piata, cat si de posibilitatea de a le verifica prin metode experimentale. Un...

Numar pagini: 76  |  Marime fisier: 391 kb

Problema calitatii in conceptia dezvoltarii produselor

...sau procese, putand fi material sau imaterial, ori o combinatie a acestora. Produsele sunt clasificate in patru categorii generale: - hardware (componente, subansamble etc); - software (programe, proceduri, informatii, date etc.); -...

Numar pagini: 69  |  Marime fisier: 593 kb

Istoria gandirii economice

Adam Smith - creatorul avantajului absolut- a studiat problematica schimburilor economice internationale in cadrul conceptiei sale generale referitoare la liberalism, maximizarea eficientei si diviziunea muncii Premisele intelegerii teoriei...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 1024 kb

Strategia si planul de marketing in intreprinderea agroalimentara

...si de promovare. In realitate, planul de marketing = ansamblu de strategii si tactici. Strategia = traseaza liniile generale de actiune. Tactica = transpune efectiv in practica strategia intreprinderii. Concluzionand aceste...

Numar pagini: 32  |  Marime fisier: 44 kb

Simulari de Marketing

...sarcini ale coordonatorului simularii sunt: constituirea echipelor care vor participa la simulare, prezentarea conditiilor generale si particulare ale simularii, procesarea si evaluarea deciziilor luate de catre participanti, stabilirea...

Numar pagini: 75  |  Marime fisier: 793 kb

Managementul agentiei de publicitate

...a face alegeri profesionale prin luarea la cunostinta a unor aspecte particulare ale domeniului publicitatii B. Obiectivele generale/competentele urmarite de acest curs: -    Sa defineasca notiuni si concepte specifice...

Numar pagini: 86  |  Marime fisier: 323 kb

Organizarea si reglementarea turismului international

Este singura organizatie interguvernamentala care isi exercita la scara universala atributii turistice generale; in cadrul ei functioneaza 200 de membrii afiliati (organisme neguvernamentale nationale si internationale) alaturi de statele...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 18 kb

Strategii de Negociere in Activitatea de Achizitii

...si evaluarea strategiei de negociere a partii adverse, care rezulta din analiza acesteia, se poate prevedea in linii generale comportamentul pe care aceasta il va urma si se pregateste propriul comportament de raspuns. in acest fel se...

Numar pagini: 35  |  Marime fisier: 429 kb

Metodele de Cercetare in Marketing

...-    necorespunzand (decat intamplator) scopului cercetarii, informatiile furnizate de ele pot fi prea generale, incomplete sau neveridice, prezentand un grad redus de reprezentativitate; -    avand o anumita...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 53 kb

Marketing forestier

 Proprietarul padurii sau partii de padure care va fi inclusa in reteaua Natura 2000 are nevoie de o referinta in acord cu principiile economice generale si valida in instanta pentru a putea cere si primi compensatiile adecvate scoaterii din...

Numar pagini: 74  |  Marime fisier: 476 kb

Atractia unui produs aflat pe raft

...articolului; in fata gondolei la 0,5-1m, imaginea iti atrage atentia si trebuie sa provoace dorinta. Principii generale In stabilirea principiilor generale de mercantizare, Cora pleaca de la viziunea clientului, explica Franck...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 18 kb

Marketing in Agroturism

...turistic rezulta din imbinarea de bunuri si servicii materiale si servicii, oferite de personalul turistic si din serviciile adiacente, care pun in valoare elementele patrimoniului turistic si ale infrastructurii generale si turistice.  

Numar pagini: 38  |  Marime fisier: 81 kb

Curs Sondajul in marketing

...de produse si service. Subiectii sunt alesi pe baza unor metode selective adecvate, in functie de structura colectivitatii generale si de obiectivul cercetarii. Sondajul se utilizeaza la cercetarea nevoilor, a cererii, consumului, motivatiei, a...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 19 kb

Testarea consumatorilor

Obiectiv Cunoasterea si aplicarea metodelor de masurare a preferintelor consumatorilor si a metodei valorii percepute a produselor. Consideratii teoretice Consumatorii se impart in doua categorii: -    consumatori de...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 18 kb

Politici si strategii de marketing - Politica de pret

...venituri - cheltuieli venit = pret - Q 2. Obiectivele politicii de pret: Acestea sunt foarte numeroase si descriu in linii generale ceea ce o firma doreste sa realizeze prin intermediul politicii de pret. Acestea se pot axa in principal pe...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 16 kb

Curs Marketing. ETAPE IN EVOLUTIA MARKETINGULUI

Etape in evolutia Marketingului In evolutia Marketingului exista doua etape generale: 1). Orientarea Marketingului catre productie (spre realizarea cat mai multor produse - pana in anii '30) si orientarea catre vanzari dupa anii '30; 2)....

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 0 kb

Curs Marketing. INTRODUCERE IN MARKETING

...consumatorului -capacitatea companiei de a le satisface -factorii marketingului- ghideaza misiunea si obiectivele generale ale companiei - motivele rolului marketingului in procesul de planificare strategica : -1- ofera o filosofie...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

Rezultate 1 - 20 din 20