Cursuri "curs toxicologie"

Marketing ×
Comportamentul consumatorului - note de curs

...fenomenele si procesele psihologice care stau la baza intelegerii, explicarii si predictiei comportamentului de consum specific. Cursul comportamentului consumatorului este destinat cu prioritate studentilor ce se specializeaza in domeniul...

Numar pagini: 130  |  Marime fisier: 4983 kb

Suport Curs marketing pentru invatamantul la distanta

Acest curs are rolul de a familiariza studentii cu problematica marketingului, in contextul activitatilor derulate la nivelul agentilor economici. Marketingul presupune utilizarea unor metode si tehnici specifice privind adaptarea ofertei...

Numar pagini: 87  |  Marime fisier: 1733 kb

Curs Politici si strategii de marketing

Acest curs are rolul de a familiariza studentii cu problematica marketingului, in contextul activitatilor derulate la nivelul agentilor economici. Marketingul presupune utilizarea unor metode si tehnici specifice privind adaptarea ofertei...

Numar pagini: 87  |  Marime fisier: 1733 kb

Suport de curs marketing pentru invatamantul la distanta

Acest curs are rolul de a familiariza studentii cu problematica marketingului, in contextul activitatilor derulate la nivelul agentilor economici. Marketingul presupune utilizarea unor metode si tehnici specifice privind adaptarea ofertei...

Numar pagini: 87  |  Marime fisier: 1733 kb

CURS MARKETING: INTRODUCERE IN MARKETING

...11. In ce conditii conceptul de productie este inca o filosofie utila? Bondrea Aurelian ? Introducere in marketing, note de curs, pg. 9 12. Care dintre conceptele managementului marketingului sustine ca utilizatorii (consumatorii) nu vor...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

Curs Marketing. BAZELE MARKETINGULUI

...la inceputul secolului al XX, in Statele Unite ale Americii. In 1902, in Buletinul Universitatii Michigan, in introducerea unui curs universitar privind distributia produselor se foloseste expresia "diferite metode de marketing al...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 0 kb

Curs Marketing. PIATA INTREPRINDERII

...cunostinte construite de profesori pentru verificarea periodica a elevilor, sau cele care se administreaza dupa parcurgerea unui curs de instruire initiat de o firma de consultanta, ori testele construite cu ocazia unui studiu de cercetare etc....

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

Marketing - suport de curs

In literatura de specialitate, precum si in practica economica, conceptul de marketing are mai multe acceptiuni. In functie de unghiul de abordare, prin termenul de marketing se pot desemna, deopotriva, atat un domeniu al stiintei, o...

Numar pagini: 132  |  Marime fisier: 976 kb

Curs Tehnici promotionale

...unui proces de comunicare si o serie de alte aspecte legate de acesta. Prima parte a lucrarii cuprinde totodata o incursiune in istoria acestei componente a mixului de marketing, etapizata astfel: perioada premarketing - de la inceputul...

Numar pagini: 126  |  Marime fisier: 665 kb

Curs management si marketing

Marketingul este un mecanism economic si social prin care indivizi si grupuri de indivizi satisfac nevoile si dorintele semenilor lor ca mijloc de creatie respectiv schimb de produse cu alte entitati de valori. 1.1.Conceptul de...

Numar pagini: 47  |  Marime fisier: 77 kb

Marketing international - note de curs

Chiar daca despre marketingul international se vorbeste incepand cu secolul al XX-lea, practicile care tin de acesta sunt mult mai vechi, ele regasindu-se inca din primele acte de comert international. Una dintre primele carti care abordeaza...

Numar pagini: 173  |  Marime fisier: 582 kb

Curs Marketing

Potrivit A.M.A, marketingul vizeaza „realizarea activitatilor economice care dirijeaza fluxul de bunuri si servicii de la producator la consumator sau utilizator”. Marketingul=  se refera la un complex de activitati...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 28 kb

Curs Analiza de Marketing in Domeniul Productiei de Mola SC Cariquans Prod SRbilier L

Mediul de marketing al unei firme consta in ansamblul de factori si forte care scapa controlului imediat al firmei si care influenteaza mentinerea sau dezvoltarea relatiei sale cu clientii profitabili. Dupa natura actiunii acestor factori si...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 38 kb

Marketing in asigurari - suport de curs

Din perspectiva etimologica, cuvantul marketin reprezinta participiul prezent al verbului to market care, in limba engleza, are semnificatia de a desfasura tranzactii de piata, a vinde si a cumpara. Din primele decenii ale secolului XX, acest...

Numar pagini: 76  |  Marime fisier: 391 kb

Curs marketing: analiza companiei

Analiza mediului intern se realizeaza pentru a identifica punctele tari si punctele slabe ale companiei – repartizarea resurselor companiei pe diverse domenii de activitate, pe diverse functiuni, eforturile intreprinse si rezultatele...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 15 kb

Suport de curs: Marketing in turism

Pentru o fundamentare riguroasa a politicii de marketing a firmei turistice se impune realizarea unei cercetari a pietei de referinta. Studiul trebuie sa vizeze urmatoarele componente ale acesteia: 1.Ofertantii turistici -...

Numar pagini: 97  |  Marime fisier: 396 kb

Curs marketing: teorie si practica

Ultimele decenii ale acestui secol au impus un nou concept ? MARKETING ? ce se vehiculeaza cu mare frecventa atat in teorie cat si in practica social-economica. Marketingul modern este considerat astazi factorul esential al succesului...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 71 kb

Curs marketing: concept, mediu, piata, comportament consumator

Termenul marketing este de origine anglo-saxona si provine din verbul to market care inseamna a desfasura tranzactii de piata, a cumpara si a vinde. In literatura de specialitate, termenului marketing ii sunt atasate mai multe acceptiuni. in...

Numar pagini: 48  |  Marime fisier: 132 kb

Curs Sondajele

Cercetarea intregii populatii de consumatori sau utilizatori care formeaza o piata este, de cele mai multe ori o imposibilitate practica. Numarul subiectilor care constituie populatia cercetata poate fi de ordinul sutelor de mii sau al...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 45 kb

Curs Cercetari de marketing

Situand la baza oricarei activitati economice, cerintele pietei, respectiv a nevoilor de consum a caror satisfacere se urmareste, marketingul este de neconceput fara investigarea acestora, fara existenta unui flux sistematic de informatii intre...

Numar pagini: 35  |  Marime fisier: 107 kb

Marketing politic si electoral - curs id

Cuvantul propaganda, asa cum a fost folosit in ultimele secole, provine din denumirea Congregatiei pentru Propagarea Credintei (Congregatio de Propaganda Fide), o organizatie a cardinalilor romano-catolici fondata in 1622. Confruntata...

Numar pagini: 134  |  Marime fisier: 852 kb

Curs Marketingul Mix

Mijloacele de care dispune o intreprindere pentru a actiona pe piata se dovedesc a fi eterogene,acoperind o diversitate de activitati:fabricarea de produse,fixarea de bareme ale conditiilor de vanzare,alegerea retelelor de...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 18 kb

Curs Marketingul - proces managerial

Marketingul este: procesul managerial care asigura identificarea, anticiparea si satisfacerea, in mod profitabil, a cerintelor consumatorului; activitatea umana indreptata spre satisfacerea nevoilor si dorintelor prin intermediul proceselor de...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 35 kb

Curs Marketing Sportiv

Notiunea de marketing - participiul prezent al verbului “to market” care inseamna a cumpara, a vinde. Prin esenta lui, marketingul incearca sa trateze lumea si sa o inteleaga prin problemele, necesitatile, standardele ei de viata....

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 18 kb

Curs Marketing international

Secolul 20 si in special ultimele decenii ale acestuia au marcat, din perspectiva economica, o redefinire radicala a conceptului de teritorialitate. Pe fondul expansiunii pietelor si a intereselor financiare  tlobale,  precum ...

Numar pagini: 121  |  Marime fisier: 1176 kb

Curs Tehnici de vanzare

In acest capitol vor fi prezentate metodele si stilurile pe care vanzatorii le utilizeaza pentru a convinge clientii de calitatea produselor oferite. in esenta, intreprinderea trebuie sa puna la dispozitia echipei de vanzare toate tehnicile...

Numar pagini: 79  |  Marime fisier: 185 kb

Curs Elemente de Marketing

Optica productiei – intreprinderea este centrata pe produs; preocuparea majora este fabricatia si cresterea capacitatilor de productie, diminuarea costurilor si cresterea productivitatii. Optica vanzarii – se considera ca...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 641 kb

Curs Benchmarking

Din totdeauna firmele si-au comparat propriile lor produse si servicii cu cele oferite pe piata de catre concurentii lor. Uneori, aceste comparatii au imbracat un aspect oficial, dar de cele mai multe ori, comparatiile s-au efectuat in mod...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 27 kb

Curs Marketingul direct

Laurent Hermel si Jean- Paul Quioc - „un element al politicii de comunicare al intreprinderii…care se caracterizeaza prin faptul ca faciliteaza crearea unei relatii individualizate, personalizate si interactive cu clientul...

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 20 kb

Curs Orientarea spre client

Conditii pentru orientarea spre client a intreprinderii: 1. Angajatul potrivit la locul potrivit. 2. Angajati pregatiti profesional corespunzator. 3. Angajati motivati corespunzator. Concluzie: mentalitatea orientarii spre client nu apare de la...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 102 kb

Rezultate 1 - 30 din 152