Cursuri "modele de retele"

Marketing ×
Politici si strategii de marketing

...intreprinderii si a caracteristicilor pietei; efortul rational comporta doua aspecte: utilizarea constanta a unor modele de rationament si amplificarea unor metode stiintifice in procesul luarii deciziilor. -    O buna...

Numar pagini: 48  |  Marime fisier: 100 kb

Simulari de Marketing

...a unui fenomen real, bazata pe/sau reprezentata de o tehnica ce permite studiul unor procese complexe reproduse pe modele de laborator sau in teren; - o reprezentare dinamica a unei parti a lumii reale, realizata prin construirea unui...

Numar pagini: 78  |  Marime fisier: 507 kb

Curs Marketing - Sistemul informational de marketing

SIM este format dintr –un ansamblu structurat de procedee, cuprinzand :  programe si modele de calculcul, echipamente, personal, modalitati de evaluare, toate actionate in vederea realizarii fluxurilor informationale necesare....

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 13 kb

Marketing in sfera internet

Multe din afacerile de astazi se desfasoara prin retele care conecteaza oameni si companii. Intranetul este o retea care conecteaza oamenii dintr-o companie unul cu celalalt si cu reteaua companiei. Extranetul leaga o companie de furnizorii si...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 16 kb

Curs Cultura - Definitie, componente, termeni inruditi

...dobandite de om, ca membru al societatii. (Edward Tylor, antropolog). - Cultura este mostenirea sociala alcatuita din modele de gandire, simtire si actiune caracteristice unei populatii sau unei societati, inclusiv expresia acelor modele in...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 17 kb

Curs Marketing. INTRODUCERE IN MARKETING

...- leaga o companie de furnizorii si distribuitorii -Internetul pentru a conduce afacerile unei companii - o panza vasta de retele - companii si-au infiintat site-uri pe web pentru a informa in legatura cu si a isi promova produsele si...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

Politica de Promovare a Produselor Industriale

...Comunicarea de tip organizational poate fi definita drept „ procesul de creare si schimb de mesaje in cadrul unei retele de relatii, in scopul contracararii nesigurantei mediului” (G. Goldhaber, 1986). Evident, initiatorul vizeaza...

Numar pagini: 45  |  Marime fisier: 513 kb

Curs Cercetare de marketing-studii de caz

...detinut de piata germana, S.C. PIPERA S.A. poate opta pentru deschiderea unui magazin propriu sau chiar a unei mici retele de puncte de desfacere pe aceasta piata. Se creeaza astfel, in timp, premisele aplicarii unei strategii de reducere...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 23 kb

Marketing - suport de curs

In literatura de specialitate, precum si in practica economica, conceptul de marketing are mai multe acceptiuni. In functie de unghiul de abordare, prin termenul de marketing se pot desemna, deopotriva, atat un domeniu al stiintei, o...

Numar pagini: 132  |  Marime fisier: 976 kb

Politici de marketing

Politici de marketing   Capitolul 4. Strategia de piata si mixul de marketing 4.1. Continutul si locul strategiei de piata 4.2  Strategia de piata - nucleul politicii de marketing 4.3. Marketingul - mix - instrument...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 107799 kb

Sisteme informatice de marketing

Sistemele informatice de marketing reprezinta instrumente manageriale utilizate pentru obtinerea informatiei de marketing, absolut indispensabila procesului de fundamentare a deciziei la nivelul agentilor economici.   Activitatea...

Numar pagini: 194  |  Marime fisier: 2348431 kb

Piata cu concurenta imperfecta de tip oligopol

Piata cu concurenta imperfecta de tip oligopol (Gheorghe Oprescu, Microeconomie, Editura Economica, Bucuresti, 2005) Oligopolul este unul dintre tipurile de piata existente in prezent in economie. Caracteristica principala care...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 197389 kb

Mixul de marketing - politica de produs

In general un produs este ceva ce poate fi oferit unei piete pentru a atrage atentia, a fi cumparat si folosit cu scopul de a satisface o nevoie,cerinta sau o preferinta. Din perspectiva marketingului, conceptul are o arie de cuprindere mai...

Numar pagini: 54  |  Marime fisier: 145 kb

Comportamentul consumatorului - note de curs

Denumirea obiectului de studiu comportamentului consumatorului este oarecum un lucru inedit si particular in cadrul disciplinelor studiate in domeniul economic si cu precadere a celor de la specializarea marketing. Mare parte din cartea de...

Numar pagini: 130  |  Marime fisier: 4983 kb

Marketing international - note de curs

Chiar daca despre marketingul international se vorbeste incepand cu secolul al XX-lea, practicile care tin de acesta sunt mult mai vechi, ele regasindu-se inca din primele acte de comert international. Una dintre primele carti care abordeaza...

Numar pagini: 173  |  Marime fisier: 582 kb

Curs Analiza de Marketing in Domeniul Productiei de Mola SC Cariquans Prod SRbilier L

Mediul de marketing al unei firme consta in ansamblul de factori si forte care scapa controlului imediat al firmei si care influenteaza mentinerea sau dezvoltarea relatiei sale cu clientii profitabili. Dupa natura actiunii acestor factori si...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 38 kb

Tehnici de vanzare

In acest capitol vor fi prezentate metodele si stilurile pe care vanzatorii le utilizeaza pentru a convinge clientii de calitatea produselor oferite. in esenta, intreprinderea trebuie sa puna la dispozitia echipei de vanzare toate tehnicile...

Numar pagini: 79  |  Marime fisier: 185 kb

Campaniile de Direct Mail

De ce direct mail? Pentru ca: implica un efort financiar convenabil asigura un grad inalt de orientare are un caracter masurabil permite comunicarea cu acuratete este (auto)eficient este flexibil are un fundament istoric solid Prin noi insine...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 14 kb

Conceptul si componentele unui sistem informational de marketing

Fiecare firma trebuie sa directioneze fluxul informatiilor de marketing catre directorii sai de specialitate. Companiile analizeaza nevoile de informatie ale directorilor, in functie de care se elaboreaza sisteme informationale de marketing...

Numar pagini: 49  |  Marime fisier: 355 kb

Marketing in asigurari - suport de curs

Din perspectiva etimologica, cuvantul marketin reprezinta participiul prezent al verbului to market care, in limba engleza, are semnificatia de a desfasura tranzactii de piata, a vinde si a cumpara. Din primele decenii ale secolului XX, acest...

Numar pagini: 76  |  Marime fisier: 391 kb

Suport de curs: Marketing in turism

Pentru o fundamentare riguroasa a politicii de marketing a firmei turistice se impune realizarea unei cercetari a pietei de referinta. Studiul trebuie sa vizeze urmatoarele componente ale acesteia: 1.Ofertantii turistici -...

Numar pagini: 97  |  Marime fisier: 396 kb

Crearea de produse noi

Produsul este orice lucru care satisface o nevoie sau o dorinta si care este oferit pe piata. Un produs poate fi oferit sub forma de bun material, serviciu, idee, persoana sau sub forma unei combinatii a acestora. In timp ce producatorii vad...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 43 kb

Conceptul de marketing: elemente generale

Marketingul de baza se ocupa de piata, de schimb. Primul soc al vechilor relatii comerciale (targuri) il reprezinta era industriala cand productia a atins cote imense. Astfel, s-a ridicat problema distributiei de masa datorita cresterii marimii...

Numar pagini: 64  |  Marime fisier: 86 kb

Template lucrare de licenta

Lucrarea de licenta va avea 40 - 50 pagini (fara paginile de cuprins si fara anexe), format A4 standard, Times New Roman 12, cu spatiere la 1,3 linii si margini 2,5 cm stanga si 2 cm sus, dreapta si jos (similar acestui template). Anexele se...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 30 kb

Cercetari de Marketing

Marketingul este de neconceput fara un flux continuu si sistematic de informatii cu privire la mediul intern si extern al unitatii economice. Informatia reprezinta una dintre resursele primare pentru realizarea conducerii pe baze stiintifice a...

Numar pagini: 88  |  Marime fisier: 815 kb

Conceptul si obiectul de activitate al marketingului serviciilor

Istoria marketingului este caracterizata printr-o generalizare progresiva in toate sectoarele vietii economice si sociale incepand cu bunurile de larg consum si extinzandu-se la bunurile industriale si servicii si patrunzand in do-meniul...

Numar pagini: 75  |  Marime fisier: 201 kb

Marketing de la A la Z

In conditiile economiei de piata orice unitate economica nu poate activa si evolua decat daca se afla intr-un sistem de relatii eficiente cu toti factorii mediului in care actioneaza, in primul rand cu publicul consumator al produselor si...

Numar pagini: 195  |  Marime fisier: 396 kb

Elaborarea Strategiilor de Succes in Marketingul Micilor Intreprinderi

Strategiile de succes au un caracter ofensiv. Scopul marketingul ofensiv este de a castiga. Pe masura ce mediul devine tot mai concurential este din ce mai dificil de a castiga. Asa cum scrie in Coran, “Daca nu stii unde sa mergi, orice...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 30 kb

Aspecte ale dreptului de proprietate industriala cu aplicatii in activitatea intreprinderii

...reuneste normele juridice care reglementeaza creatiile intelectuale industriale cum sunt inventiile, know-how-ul, desenele si modelele industriale, modelele de utilitate, topografiile circuitelor integrate si semnele distinctive ale activitatii...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 28 kb

Politica de distributie

Politica de distributie cuprinde totalitatea deciziilor care se refera la o asigurare a treptelor de desfacere subordonate cu performantele intreprinderii. Conceptul de distributie poate fi definit drept totalitatea activitatilor economice si...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 10 kb

Rezultate 1 - 30 din 332