Cursuri "sistem comercial"

Marketing ×
Conceptul si componentele unui sistem informational de marketing

...sai de specialitate. Companiile analizeaza nevoile de informatie ale directorilor, in functie de care se elaboreaza sisteme informationale de marketing (SIMK) adecvate. Sistemul informational de marketing (SIMK) este un ansamblu...

Numar pagini: 49  |  Marime fisier: 355 kb

Marketing

...In conditiile economiei de piata orice unitate economica nu poate activa si evolua decat daca se afla intr-un sistem de relatii eficiente cu toti factorii mediului in care actioneaza, in primul rand cu publicul consumator al...

Numar pagini: 96  |  Marime fisier: 156529 kb

Sisteme informatice de marketing

Sistemele informatice de marketing reprezinta instrumente manageriale utilizate pentru obtinerea informatiei de marketing, absolut indispensabila procesului de fundamentare a deciziei la nivelul agentilor economici.   Activitatea...

Numar pagini: 194  |  Marime fisier: 2348431 kb

Piata cu concurenta imperfecta de tip oligopol

...sa influenteze formarea pretului, in vederea maximizarii profiturilor lor. Cu alte cuvinte, oligopolul reprezinta un sistem de piata in care industriile sunt dominate de cateva firme mari, care asigura mai mult de jumatate din productia...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 197389 kb

Tehnici de vanzare

...in functiune, de catre intreprindere, a unui sistem performant de pregatire in tehnici de gestiune. Astfel, victoria comerciala nu se masoara doar in termenii nivelului cifrei de afaceri realizate sau in numarul de cumparatori atins la un...

Numar pagini: 79  |  Marime fisier: 185 kb

Curs marketing: teorie si practica

...unilateral marketingul, fie doar ca activitate economica sau modul de activitati economice, fie ca proces economic, social, comercial, de corelare a cererii cu oferta, de schimbare sau transformare a produselor etc., fie ca o filozofie, ca o...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 71 kb

Conceptul de marketing: elemente generale

Marketingul de baza se ocupa de piata, de schimb. Primul soc al vechilor relatii comerciale (targuri) il reprezinta era industriala cand productia a atins cote imense. Astfel, s-a ridicat problema distributiei de masa datorita cresterii marimii...

Numar pagini: 64  |  Marime fisier: 86 kb

Template lucrare de licenta

...contribui astfel la protectia mediului. Fiecare capitol incepe pe o foaie noua. Lucrarea se va lega cu coperti de carton in sistem brosat. Este de evitat legarea cu coperti imbracate in plastic de tip imitatie de piele. Acestea nu aduc decat un...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 30 kb

Marketing de la A la Z

In conditiile economiei de piata orice unitate economica nu poate activa si evolua decat daca se afla intr-un sistem de relatii eficiente cu toti factorii mediului in care actioneaza, in primul rand cu publicul consumator al produselor si...

Numar pagini: 195  |  Marime fisier: 396 kb

Problema calitatii in conceptia dezvoltarii produselor

...nevoile exprimate sau implicite. Entitatea este, in acest context, o activitate, un proces, un produs, organizatie, sistem, persoana sau o combinatie a lor. Produsul este rezultatul unor activitati sau procese, putand fi material sau...

Numar pagini: 69  |  Marime fisier: 593 kb

Marketing Financiar - Bancar

...in vederea cunoasterii cadrului dinamic al cererii si nevoilor consumatorilor; - ansamblul instrumentelor de persuasiune care creeaza un sistem in care individul apare ca obiect al unei exploatari pur comerciale din partea vanzatorului.

Numar pagini: 76  |  Marime fisier: 413 kb

Marketing

In conditiile economiei de piata orice unitate economica nu poate activa si evolua decat daca se afla intr-un sistem de relatii eficiente cu toti factorii mediului in care actioneaza, in primul rand cu publicul consumator al produselor si...

Numar pagini: 95  |  Marime fisier: 172 kb

Marketingul si evolutia sa

...teoretica si totodata integrarea sa in practica firmelor, ca functie distincta, delimitata de cele mai multe ori de functia comerciala;  Putem spune ca activitatea de marketing era doar una embrionara si ca orientarea firmei era spre...

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 243 kb

Curs Marketingul - proces managerial

...de analiza, met-del-r de previziune si de cercetare a pietei;  ansamblul instrumentel-r de persuasiune ale unui sistem cu un sc-p pur c-mmercial; Dimensiuni ale marketingului:  -perati-nala, realizarea activitatil-r; ...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 35 kb

Curs Tehnici de vanzare

...in functiune, de catre intreprindere, a unui sistem performant de pregatire in tehnici de gestiune. Astfel, victoria comerciala nu se masoara doar in termenii nivelului cifrei de afaceri realizate sau in numarul de cumparatori atins la un...

Numar pagini: 79  |  Marime fisier: 185 kb

Participantii in Afaceri

Conform Codului comercial roman, parti al raportului juridic de drept comercial pot sa fie atat  comerciantii cat si necomerciantii (concluzie ce rezulta din instituirea, prin art. 3 Cod comercial, sistemului obiectiv al faptelor de...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 37 kb

Tehnici de vanzare

...in functiune, de catre intreprindere, a unui sistem performant de pregatire in tehnici de gestiune. Astfel, victoria comerciala nu se masoara doar in termenii nivelului cifrei de afaceri realizate sau in numarul de cumparatori atins la un...

Numar pagini: 79  |  Marime fisier: 177 kb

Achizitiile - factor determinant al activitatii intreprinderii

...intre gestiunea ofertelor (supply side) si gestiunea cererii (demand side). Aceasta incadrare sub dubla tutela, organizationala si comerciala, complica tentativele de optimizare. Daca partea amonte detine resursele fizice, partea aval detine...

Numar pagini: 31  |  Marime fisier: 84 kb

Curs Benchmarking

...in mod neoficial. Astazi, aceasta autoevaluare este stipulata si standardul SR EN ISO 9000:2001 – „Sisteme de management al calitatii. Principii fundamentale si vocabular”, al carui paragraf 2.8 “Evaluarea...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 27 kb

Curs Marketingul direct

...intre ei si in raport cu produsul (serviciul), afinitati semnificative si exploatabile; gasirea mijloacelor cele mai rentabile pentru a contacta acesti indivizi, a le face o oferta comerciala coerenta in raport cu afinitatile acestora.  

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 20 kb

Suport de curs Marketing direct

...Conform Asociatiei de Marketing Direct (Direct Marketing Association), marketingul direct reprezinta "un sistem interactiv de marketing care utilizeaza unul sau mai multe tipuri de media pentru a obtine din partea clientului un...

Numar pagini: 75  |  Marime fisier: 394 kb

Curs Cybermarketing

...implicate in procesele de marketing: 1. mediu de tip multi-la-multi 2. consumatorii pot interactiona direct cu mediul, modificandu-i proprietatile 3. consumatorii pot oferi continut comercial (valoare adaugata) produselor si serviciilor

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 55 kb

Curs Prognoza si risc

...se aplica atunci cand “probabilitatea de realizare a unui eveniment, in secvente succesive, depinde numai de starea sistemului din faza precedenta si nu de modul in care acesta a aparut”. Evolutiile oricarui sistem sunt privite ca...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 31 kb

Simulari de Marketing

...si relatiile dintre acestea; - o tehnica ce poate realiza o cale de testare, evaluare si manipulare a unui proces sau sistem fara a actiona direct asupra acestuia; - o tehnica numerica pentru conducerea experimentelor pe un calculator,...

Numar pagini: 78  |  Marime fisier: 507 kb

Coca-Cola tare-n brand

...buna masura popularitatii de care marca se bucura in­ca inainte de a intra oficial pe piata si capacitatii companiei de a im­ple­men­ta, dupa lansarea in tara, un sistem de imbuteliere si distributie bine pus la punct.  

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 14 kb

Targuri si expozitii - tehnici promotionale

...larg produse din cele mai variate, din diferite sectoare de activitate; ambele tipuri de manifestari au atat o functie comerciala, cat si una comunicationala. Desi exista opinii potrivit carora intre targuri si expozitii nu sunt deosebiri...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 25 kb

Politici si strategii de marketing - Politica de pret - continuare

e) Dupa stadiul realizarii schimburilor -pretul cu ridicata negociat de intermediari engrossisti -pretul cu amanuntul : se obtine adaugand la nivelul pretului cu ridicata adaosul comercial si tva f) Dupa pozitia pe piata a celor care le...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 17 kb

Politici si strategii de marketing - Politica de pret

1. Concept: Pretul reprezinta valoarea de schimb pentru produsele (bunuri sau servicii) oferite de catre o firma. Acesta cuprinde preturile de productie, respectiv de vanzare incluzand un adaos comercial care asigura si profitul vanzatorului. El...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 16 kb

Marketing direct

...domeniului guvernat. Astfel, o definitie formulata la sfarsitul anilor '80 considera marketingul direct ca fiind „ un sistem interactiv de marketing care utilizeaza unul sau mai multe medii pentru a obtine un raspuns masurabil sau, in...

Numar pagini: 24  |  Marime fisier: 65 kb

Curs Organizarea spatiului de vanzare si a vanzarii

...componente ale sistemului pe care-l formeaza ansamblul suprafetei de vanzare. Un plan al optimizarii tehnologiei comerciale, proiectat pentru un magazin, urmareste doua obiective-scop [11,119]: 1. Evaluarea marimii si numarului...

Numar pagini: 67  |  Marime fisier: 536 kb

Rezultate 1 - 30 din 42
Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien bej deschis cu detalii din dantela, armatura si bretele ajustabile. 48% poliamida, 44%...
Chiloti Triumph Anna Dark Blue Chiloti Triumph Anna Dark Blue .. 82% poliamida, 18% elastan
Chiloti Triumph Erin Dark Beige Chiloti Triumph Erin Dark Beige .. 82% poliamida, 18% elastan