Universitatea Bucuresti

Oras : Bucuresti
Adresa ( Vezi harta) : Bdul M. Kogalniceanu nr. 36-46 sector 5; Cod postal 050107, Bucuresti
Telefon : 040 21 307 73 00; 040 21 315 71 87
Fax : 040 21 313 17 60

Grupul de discutii de la Universitatea Bucuresti
 

 
Ultimele postari din forum
Cautati o telecomanda?Pm
 
acum 3 ani 11 luni 14 zile
Vremuri complicate cu joburi prost platite...ma rog daca se gasesc si alea...Nu mai bine ai un job bun cu un program bun basca mai castigi si o caruta de bani????
Eu va cer parerea despre jobul de mai jos...????


VIDEOCHAT Angajam exclusiv persoane de gen feminin. Oferta (bonusuri): castiguri intre 600-8000$ lunar,cofidentialitate, training asigurat pe toata perioada de angajare; program de lucru felxibil (full-time/part-time); suport tehnic 24/7;site-urile pe care se lucreaza nu sunt accesibile din Romania, posibilitate de cazare pentru persoanele din provincie.
Cerinte: Varsta minima 18 ani, limba engleza nivel mediu, seriozitate, placerea de a comunica cu oamenii, dorinta de a castiga foarte multi bani.Suntem o echipa profesionista unde iti garantam ca vei fi tratata corect,respectata si apreciata la adevarata ta valoare.La noi poti avea parte de un loc de munca placut.Echipamentele pe care le avem in dotare sunt de ultima generatie:calculatoare performante, broadcast HD si camere video profesionale.Ne bazam pe colegii nostrii pentru a asigura succesul companiei considerand ca respectul si sustinerea sunt bazele unui business durabil;. Asteptam CV cu poza recenta la adresa de mail :cata.micu2000@yahoo.com/0729437990.
 
acum 4 ani 1 luna 23 zile
Eşti vorbitor de limba spaniolă ? Eşti interesat de o oportunitate profesională ?
Acum ai ocazia de a lucra într-o companie multinaţională de comerţ online cu amănuntul.
Mai multe detalii la adresa: diana.marginean@salesconsulting.ro
 
acum 4 ani 1 luna 24 zile
Vrei să faci parte dintr-o companie multinaţională?
Amazon iţi oferă oportunitatea de a lucra independent, prestând munca de acasă, cu ajutorul unei echipe virtuale.
Amazon reprezintă cea mai mare platformă online în domeniul comerţului online cu amănuntul. Astfel, multinaţionala comercializează o gama variată de produse şi este în căutare de persoane cu abilităţi excepţionale de comunicare pentru poziţia de Customer Service Associate.
Mai multe detalii la adresa: larisa.dobrean@salesconsulting.ro
 
acum 4 ani 2 luni 10 zile
Alatura-te echipei de voluntari Catalactica

“Voluntarii nu sunt plătiţi nu pentru că nu au nicio valoare, ci pentru că sunt de nepreţuit.” Sherry Anderson

Voluntariatul o forma de a capata experienta intr-un mod practic, recunoscut conform legsilatiei ca experiente profesionala, dar si extrem de importanta in greutatea CV-ului.
Daca esti dornic sa faci parte dintr-o echipa tanara, ambitioasa, creativa, calda, dinamica, deschisa, extrem de sudata si dornica sa impartaseasca cu tine secretele succesului, te asteptam alaturi de echipa Catalactica si vei putea face parte din echipa de voluntari in cadrul proiectului POSDRU “Sprijin pentru Persoane Dependente”.
Voluntarii vor desfasura actiuni de sensibilizare, informare, promovare & comunicare, support pentru recrutarea grupului tinta, suport in elaborarea planurilor de actiune pentru evenimente.
Stagiile de voluntariat se vor derula in baza unui contract de voluntariat incheiat pe o perioada cuprinsa intre minim 1 luna si maxim 12 luni, (iulie 2014 – septembrie 2015) in functie de disponibilitatea voluntarilor.
Beneficii pentru voluntari:
 Participarea la o sesiune de instruire in domeniul incluziunii sociale.
 Participarea la desfasurarea activitatilor proiectului sub indrumarea echipei de experti ai proiectului.
 Posibilitatea de dezvoltare personala in cadrul unei echipe dinamice si creative si oportunitatea dezvoltarii de noi competente si relatii sociale.
 Diploma / certificat care va atesta pregatirea si activitatea desfasurata in cadrul proiectului ”Sprijin pentru persoanele dependente” in conformitate cu prevederile Legii Voluntariatului 78/2014.

Criterii de selecție: Varsta minima de 18 ani, motivatia si disponibilitatea de timp, pregatire sau interes pentru domeniul stiintelor sociale, sociologie, comunicare si realtii publice, stiintele educatiei, s.a.m.d.

Proiectul are ca obiectiv general facilitarea accesului la formare profesionala si integrare pe piata muncii a persoanelor vulnerabile (membri ai familiilor sustinatori pentru persoane varstnice dependentei), in scopul evitarii excluziunii sociale. Voluntarii selectati vor fi implicati in promovarea masurilor active care sa asigure beneficiarilor proiectului sanse egale in integrarea pe piata muncii, prin oportunitati de ocupare, servicii de sprijin si acompaniere si constientizarea actorilor de pe piata muncii si a comunitatii cu privire la abilitatile, drepturile si beneficiile sociale ale participarii persoanelor vulnerabile pe piata muncii.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la: voluntar.sprijin@gmail.com pana la data de 30.07.2014.
Te asteptam in echipa noastra!
 
S-a lansat primul concurs national de programare in Java – „Solutii inteligente pentru beneficiul comunitatii noastre!”, sustinut de Oracle Academy in parteneriat cu Junior Achievement Romania. Studentii pasionati de programare si tehnologie se inscriu individual sau impreuna cu doi colegi si dezvolta o aplicatie care sa vina cu o solutie creativa pentru comunitate.
Cele mai bune solutii aduc premii pentru intreaga echipa: laptopuri performante, participarea la Oracle Romania Summer Session pentru fiecare membru, vouchere de participare la examenele de certificare Oracle si un mare plus in portofoliul cariera.
Pentru mai multe informatii si ceva inspiratie, intrati pe pagina Facebook a concursului:
http s://www .facebook.com/javacompetition
 
acum 4 ani 10 luni 29 zile
Buna tuturor. Am nevoie va rog de cateva opinii. Daca ati primi gratuit un calendar poster in care sa va puteti trece data si numele examenului, dar nu numai, si in plus, ati putea sa atasati si o poza intr-un buzunarel transparent inserat planner-ului, v-ar ajuta? V-ar fi de folos un astfel de planner? Cum ar trebui sa fie ca sa va fie pe plac? Multumesc anticipat :-)
 
Trei oportunitati pe segmentul de call center

1. Asistenta tehnica - activitate voce, inbound; asistenta tehnica pentru dispozitive de tipul POS-urilor; locatia in care se desfasoara proiectul – Avrig; program de lucrur: L-D, 07:00-01:00 (cu disponibilitate in special in intervalul 10:00 – 20:00); pauza de masa 1h (intre 14:00 si 16:00); candidatul trebuie sa aiba nivel de italiana C1; preferabil un back-ground tehnic; experienta de CC asistenta tehnica reprezinta un avantaj; capacitatea de a lucra cu mai multe aplicatii (ferestre deschise) in acelasi timp; din pacate, pentru acest proiect putem incheia doar contracte PT (4h);

2. Asistenta jocuri online - activitate inbound voce, chat si e-mail; asistenta jocuri online (pariuri sportive, poker, casino'', bingo etc.); locatia in care se desfasoara proiectul – Avrig; program de lucrur: L-D, 10:00-01:00; candidatul trebuie sa aiba nivel de italiana C1; pentru partea de CHAT si E-MAIL e necesar un nivel foarte bun de italiana scrisa; de preferat, persoane care au experienta pe customer care; capacitatea de a lucra cu mai multe aplicatii (ferestre deschise) in acelasi timp; pentru acest proiect sunt disponibile atat contracte PT (4-6H), cat si FT (8h);

3. Asistenta post-vanzare si up-selling - activitate voce inbound; asistenta pentru un site de cumparaturi (articole vestimentare si articole pentru casa); inregistrare comenzi prin telefon; up-selling; locatia in care se desfasoara proiectul – Avrig; program de lucrur: L-D, 10:00-24:00; pentru ca activitatea se desfasoara atat in limba italiana, cat si in limba franceza, candidatul trebuie sa cunoasca ambele limbi nivel C1 (sau cat mai apropiat de acesta); de preferat, persoane care sa nu fie reticente la ideea de vanzari prin telefon (vor trebui sa propuna clientilor articolele aflate in promotie intr-o anumita perioada); pentru acest proiect sunt disponibile atat contracte PT (4-6H), cat si FT (8h);

Pentru mai multe detalii, accesati adresa placement@hrs-outplacement.com
 
Operator Relatii Clienti- Franceza


Responsabilitati:

Misiunea postului: dialogul in franceza cu pasagerii unei linii aeriene low cost si rezolvarea problemelor acestora

Printre probelemele care pot aparea, enumeram:
o efectuarea/ anularea unei rezervari
o cererea de informatii referitoare la rute, zboruri, costuri, bagaje de mana, bagaje de cala, aeroporturi,rezervari etc
o schimbarea anumitor detalii de pe rezervare
o operarea intr-un sistem de rezervari pe calculator (pe care il vor invata in timpul trainingului)

Cerinte:

o Limba Franceza- avansat (intelegere, vorbit) si Engleza- mediu (intelegere si scris)
o Absolvent sau in curs de absolvire de studii superioare (preferabil domeniul limbi straine)
o Buna abilitati de comunicare, interrelationare
o Atitudine orientata catre client si rezolvarea de probleme

Alte informatii:

o Programul de lucru:
• 5 zile pe saptamana care pot include si week-endul
• intervalul orar in care pot face norma de ore pentru care opteaza este (part time ori full time): L- V 09:00- 21:00
S-D 10:00- 18:00
o Tip de contract: nedeterminat
o Pachet salarial compus din: salariu fix, bonus de limba, bonuri de masa


Daca sunteti interesat de oferta, va rog sa trimiteti cv-ul dumneavoastra la adresa
placement@hrs-outsourcing.com
 
Operator Relatii Clienti - Romana


Responsabilitati:

Misiunea postului: fidelizarea clientilor unei companii de televiziune, telefonie fixa si internet de pe piata, prin:

o contactarea lor, privind prelungirea abonamentelor, daca acestea expira
o activitati de up-sell sau cross-sell.

Cerinte:
o Limba Romana - avansat (intelegere, vorbit, scris)
o Absolvent sau in curs de absolvire de studii superioare (preferabil domeniul filologie)
o Buna abilitati de comunicare, interrelationare
o Atitudine orientata catre client si rezolvarea de probleme

Alte informatii:

o Programul de lucru:
• 5 zile pe saptamana care pot include si week-endul
• intervalul orar in care pot face norma de ore pentru care opteaza este (part time ori full time): L- V 09:00- 21:00
S-D 10:00- 18:00
o Tip de contract: nedeterminat
o Pachet salarial compus din: salariu fix, bonuri de masa (parte fixa) si bonusuri de performanta (parte variabila)


Daca sunteti interesat de oferta, va rog sa trimiteti cv-ul dumneavoastra la adresa
placement@hrs-outsourcing.com
 
 
 
 

Cauta universitate