Branduri de masini pe care rar clientii le mai cumpara a doua oara

0 stele

1337 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

Branduri de masini pe care rar clientii le mai cumpara a doua oara

Intr-o piata auto din ce in ce mai competitiva, producatorii de autoturisme lupta cu toate armele necesare sa-si atraga clienti si sa-i fidelizeze. In afara marcilor deja consacrate, care s-au impus pe piata auto de zeci de ani, exista si cateva modele si branduri care nu au reusit sa faca fata competitiei si abia daca mai reusesc sa intre in preferintele pasionatilor de masini. Iata cateva branduri de masini care stau cel mai prost la capitolul fidelizare clienti!


Foto: Listofimages.com


Mitsubishi
Mitsubishi

Mitsubishi este unul dintre brandurile de masini care au inregistrat cele mai mici vanzari pana la jumatatea anului acesta. Pana la 31 iulie, compania a reusit sa vanda doar 46.021 de autovehicule pe teritoriul SUA, o cifra mai mica decat au inregistrat companiile producatoare de masini de lux pana la aceasta data. Piata de desfacere restransa pe care activeaza, dar si modelele limitate pe care compania le produce sunt doua dintre cauzele care au determinat doar 21.77% dintre clientii brandului sa revina in showroomuri pentru reachizitionarea unui model.


Chrysler
Chrysler

In mod paradoxal, desi vanzarile companiei Chrysler au inregistrat cresteri semnificative, compania nu a reusit sa isi fidelizeze foarte bine clientii deja existenti. Doar 22, 72% dintre cei care au cumparat o data un model de Chrysler au revenit pentru a achizitiona acelasi brand.
 


Dodge
Dodge

La fel ca si Chrysler, Dodge este o companie americana de automobile care a inregistrat pierderi semnificative la capitolul clienti fideli. Doar 22.88% dintre acestia au revenit pentru a cumpara a doua oara un model Dodge, iar principalul motiv, spun expertii, este calitatea scazuta a autoturismelor, in raport cu alte branduri de pe piata auto.


Jaguar
Jaguar

Spre deosebire de Dodge, Jaguar nu are probleme la capitolul calitate, design sau awareness. Cu toate acestea, prestigioasa companie de autoturisme de lux nu a reusit sa isi fidelizeze foarte multi clienti, doar 25.45% dintre acestia revenind pentru reachizitionarea unui model al brandului.

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Citeste mai mult despre: CHRYSLER  MITSUBISHI  branduri masini  marci masini  dodge  jauguar 
Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!