Mai simplu nici ca se poate. Urmeaza aceste 6 reguli si vei slabi ultra-rapid

0 stele

8795 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

Mai simplu nici ca se poate. Urmeaza aceste 6 reguli si vei slabi ultra-rapid

Blugii nu mint. Atunci cand intra greu sau nu se mai inchid e clar ca ai pus cateva kilograme si ca trebuie sa iei masuri urgente. Daca nu stii cum sa incepi, iara un ghid cu reguli care iti vor veni in ajutor:

Redu caloriile

Pentru a pierde in greutate este necesara crearea unui deficit de calorii. 500 de calorii mai putin pe zi reprezinta o jumatate de kilogram in minus in cateva zile. Ai putea consulta un nutritionist care sa iti creeze un meniu bazat pe reducerea numarului de calorii.

Tine evidenta caloriilor

Monitorizeaza caloriile cat mai exact cu putinta. Fa-ti un jurnal in care sa scrii de fiecare dupa fiecare masa pentru ca odata ce le vezi mereu in fata ochilor e mai usor sa iti controlezi aportul zilnic. Apoi cantareste-te o data sau de doua ori pe saptamana pentru a tine evidenta progresului.

Masoara totul

Ai putea crede ca stii sa estimezi „din ochi” cantitatea si numarul de calorii. Ei bine, macar in primele luni, pana te obisnuiesti, ar trebui sa folosesti un cantar special, masuri speciale si tabele cu caloriile continute de fiecare produs in parte.

Manca de cinci ori pe zi

Pentru a preveni foamea, care te determina sa mananci prea mult, stabileste-ti un plan cu trei mese pe zi si doua gustari, si sincronizeaza-te astfel incat sa mananci la fiecare doua-trei ore. Iata un program util:


07:00 - Micul dejun
09:30 - Gustarea
12:30 - Masa de pranz
15:30 - Gustarea
18:30 – Cina

Nu sari peste mese sau gustari pentru a nu acumula calorii, intrucat asta nu face decat sa iti incetineasca metabolismul si sa determine cresteri in greutate. Ai grija ca ultima masa sa fie intotdeauna cu doua ore inainte de culcare.

Ce sa mananci

Ai grija sa nu elimini proteinele, ci, din contra, sa mizezi pe puterea lor de a-ti satisface foamea. De asemenea, consuma fibre, dar si carbohidrati sanatosi pentru a te energiza. Micul dejun, pranzul si cina ar trebui sa aiba intre 300 si 500 de calorii fiecare, iar cele doua gustari, 150 de calorii fiecare. Poti jongla putin cu aceste cifre, mai ales daca suplimentezi numarul de calorii la masa de pranz.

Fa miscare

Poate ca nici n-ar mai fi trebuit sa amintim aceasta regula aici, dar o facem, pentru siguranta. Pentru a arde calorii si a pierde astfel in greutate sunt necesare cam 60 de minute de exercitii cardio pe zi, de cinci ori pe saptamana. Pentru ca o simpla plimbare in jurul blocului nu este, din pacate, suficienta.
 

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Adauga comentariul tau
 
 
Inchide
Am uitat parola Cont nou
Conecteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook