Sustii examen de admitere? Iata ce alimente te ajuta sa te concentrezi mai bine

0 stele

522 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

Sustii examen de admitere? Iata ce alimente te ajuta sa te concentrezi mai bine

Acum ca ai scapat de emotiile bacalaureatului, iti poti concentra eforturile catre urmatorul hop: examenul de admitere la facultate. Vrei sa te asiguri ca dispui de toate armele necesare pentru a trece cu bine si de acest obstacol? Ei bine, iata care sunt alimentele pe care ar trebui sa le consumi in aceasta perioada pentru ca atentia si concentrarea ta sa fie la cote maxime!

 

Cafea si ciocolata

Incepem cu doua dintre cele mai iubite "dependente". Cand ai de invatat si vrei sa o faci asa cum trebuie, ai nevoie de stimulente - cu cat mai naturale, cu atat mai bine! Consuma, fara a exagera, cafea si ciocolata neagra pentru a-i oferi trupului tau doza de energie necesara, totul gratie continutului acestora de cafeina.


Fructe

Dar fiindca atat ciocolata, cat si cafeaua iti ofera energie doar pe termen relativ scurt, completeaza-ti rezervele consumand fructe. De ce? Datorita continutului lor de zaharuri naturale, alte surse pretioase de energie!

Tine minte, insa, sa nu abuzezi: chiar daca vorbim despre fructoza, deci un tip de zahar natural si mai putin nociv, cel putin teoretic, decat cel din prajituri etc., excesul va avea efecte contrare celor scontate, sabotandu-ti capacitatea de concentrare si creand o stare accentuata de somnolenta.


Legume cu frunze verzi

In aceasta perioada, cel putin, include in meniul tau zilnic o bogatie de legume cu frunze verzi care te ajuta, la randul lor, sa te concentrezi eficient asupra sarcinilor importante. Ce ar trebui sa consumi? Spanac, salata verde, varza, broccoli, laptuci, napi etc. Pregateste-ti salate de vara pe baza acestor legume, pe care le poti savura la pranz, spre exemplu, alaturi de o bucata de carne slaba (pui, curcan) sau de peste, bogat in acizi grasi omega 3, si ei aliati pretiosi ai memoriei.


Fructe oleaginoase

Excelente pentru creier si, implicit, pentru capacitatea ta de concentrare in perioada premergatoare examenului de admitere sunt si fructele oleaginoase, precum nucile, alunele, arahidele, migdalele, nucile caju si fisticul. Acestea sunt ticsite cu vitamina E si acizi grasi sanatosi, care iti ajuta creierul sa functioneze la capacitate maxima!

Foto: anima.dk

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Adauga comentariul tau