DESIGNER PAGINI WEB

Publicat: 28 Mai 2009 00:00

100 ore (HTML, JAVA SCRIPT, FLASH, PHP, MySQL)
Cursul se desfasoara sambata si duminica intre orele 9-14 - primele 60 ore iar urmatoarele 40 ore se desfasoara tot sambata si duminica dar intre orele 14-19.

Program curs
Structura cursului este:

A) HTML
Durata 20 ore
Continut:
1. Introducere in Internet
1.1. Serviciul World Wide Web.
1.2. HTML ca limbaj de marcare al hypertext-ului
1.3. Elemente de sintaxa ale limbajului HTML.
1.4. Structura unui fisier HTML. Marcajele HTML, HEAD, TITLE, BODY
1.5. Utilizarea culorilor in HTML
2. Marcaje pentru formatarea textului
2.1. Introducerea titlurilor. Marcaje de tip header H1...H6
2.2. Paragrafe. Alinieri de paragrafe.
2.3. Fonturi. Configurarea fonturilor
2.4. Introducerea caracterelor speciale
3. Liste si tabele
3.1. Introducerea listelor
- Liste neordonate
- Liste ordonate
- Liste de definitii
3.2. Introducerea tabelelor
- Linii si celule
- Spatierea tabelelor
- Utilizari speciale ale tabelelor
4. Introducerea legaturilor (linkuri) intre pagini
4.1. Legaturi externe
4.2. Legaturi interne
5. Introducerea imaginilor
5.1. Formate de imagini: GIF si JPEG
5.2. Dimensionarea si alinierea imaginilor
5.3. Folosirea imaginilor pentru legaturi
5.4. Harti de imagini
6. Utilizarea cadrelor
6.1. Impartirea in cadre
6.2. Incarcarea fisierelor in cadre
6.3. Cadre in-line
7. Formulare
7.1. Introducerea unui formular
7.2. Elemente ale formularelor
8. Stiluri in sintaxa CSS
8.1. Modalitati de introducere a stilurilor
8.2. Atribute ale stilurilor
9. Straturi
9.1. Introducerea straturilor
9.2. Pozitionarea straturilor
9.3. Vizibilitatea straturilor
B) JavaScript
Durata 20 ore
Continut:
1. Introducere in JavaScript
1.1. JavaScript si alte limbaje de scriptare
1.2. Elemente de vocabular
1.3. Introducerea scripturilor in pagina web
2. Tipuri de date si instructiuni JavaScript
2.1. Variabile
2.2. Operatori. Tipuri si forme speciale
2.3. Expresii si instructiuni conditionale (if-else, switch)
2.4. Instructiuni repetitive (for, while, do-while)
3. Functii
3.1. Definirea si apelul unei functii
3.2. Variabile globale. Variabile locale
3.3. Functii recursive
4. Tratarea evenimentelor
4.1. Evenimente utilizator
4.2. Atribute HTML pentru gestionarea evenimentelor
4.3. Cod JavaScript de tratare a evenimentelor
5. Obiecte JavaScript
5.1. Notiunea de obiect. Proprietati si metode
5.2. Obiecte referitaore la tipul de date: String, Date, Math
5.3. Obiectul WINDOW si obiecte derivate
6. Validarea formularelor folosind JavaScript
6.1. Tratarea evenimentelor asupra butoanelor
6.2. Validarea introducerii de text. Obiectul STRING
6.3. Liste de selectie
6.4. Butoane radio si casete de validare
C) Macromedia Flash
Durata 20 ore
Continut:
1. Elemente de baza Flash
1.1. Elementele ecranului Flash
1.2. Scena
1.3. Fereastra cu instrumente
1.4. Fereastra Timeline
1.5. Tipuri de fisiere
2. Desenarea si pictarea in Flash
2.1. Instrumentele de vizualizare: Hand si Zoom
2.2. Desenarea liniilor: Line si Pencil
2.3. Crearea textului
2.4. Instrumente de selectie: Arrow si Lasso
2.5. Instrumentul Dropper
2.6. Folosirea optiunii Snap
3. Importul imaginilor in Flash
3.1. Grafica vectoriala si grafica tip rastru
3.2. Importul graficii vectoriale
3.3. Importul graficii rastru
3.4. Conversia graficii rastru in grafica vectoriala
4. Folosirea bibliotecii
5. Intelegerea animatiei
6.1. Cum functioneaza animatia
6.2. Cadre si viteze de derulare
6.3. Cadre cheie cadre goale
6.4. Interpolare
6.5. Crearea unei animatii cadru cu cadru
6.6. Previzualizari si folosirea Onion Skin
6. Folosirea interpolarilor din Flash
7.1. Crearea unei interpolari Motion
7.2. Folosirea unei interpolari Motion
7.3. Crearea unei interpolari Shape
7.2. Folosirea unei interpolari Shape
7. Folosirea straturilor in animatie
7.1. Scopul si modul de functionare a straturilor
7.2. Proprietatile straturilor: Name, Show, Lock, Show Layer as Outline
7.3. Stratul Guide
7.4. Straturile Motion Guide
7.5. Straturile Mask
8. Elemente complexe in Flash
8.1. Folosirea simbolurilor Movie Clip si Graphic in animatie
8.2. Crearea butoanelor
8.3. Actiuni. Folosirea scripturilor ActionScript
D) PHP & MySQL
Durata: 40 ore
Structura:
- Instalare si configurare servere Apache si MySQL
- Notiuni de baza in programarea sub PHP: variabile, constante, siruri
- Baze de date MySQL
- Lucrul cu formulare in PHP si MySQL
- Manipularea fisierelor in PHP
Contact:
Telefoane: 021 222 81 07 / 021 312 23 53 / 031 805 34 12
Fax: 021 223 25 12
E-mail:totalschoolbucuresti@yahoo.com

Trebuie sa citesti

Black Friday cu preturi microscopice la produsele de la GSMnet
Black Friday cu preturi microscopice la produsele de la GSMnet

Ziua de Black Friday aduce numeroase avantaje pentru pasionatii de tehnologie. In prezent, pretentiile ce fac referire la ultimele gadget-uri tehnologice sunt destul de mari. Utilizatorii sunt foarte bine documentati cu privire la specificatiile smartphone-urilor, dar și în ceea ce

Despre mecanici auto si ateliere de reparatii
Despre mecanici auto si ateliere de reparatii

Sunt foarte puțini mecanici auto de încredere pe piață. Sunt foarte puțini mecanici auto în general, care sunt bombardați de o mulțime de clienți cu lucrări de reparații din care toți își doresc să fie ei o prioritate,

Gadgeturile studentului modern
Gadgeturile studentului modern

Cat de mult s-a schimbat viata intr-un campus in ultimii 20-25 de ani? Cel mai probabil, nu foarte mult la capitolul distractie, interactiuni sociale si provocari pe linie materiala, dar cu siguranta sunt schimbari radicale in ceea ce priveste modul in care tehnologia isi face simtita prezenta in

Cum sa ajuti copilul sa invete cu placere - Trucuri eficiente
Cum sa ajuti copilul sa invete cu placere - Trucuri eficiente

Fiecare parinte se loveste de aceasta problema: cum sa imi ajut copilul sa invete mai bine, cum sa il determin sa ia note bune la scoala si cum sa il fac sa inteleaga ca educatia este cea mai importanta pentru el. In primul rand, trebuie sa stii ca este foarte important ca tu, ca parinte, sa te

Ce este o pergola
Ce este o pergola

Zilele cu prea mult soare pot fi un adevărat chin dacă nu încercăm să ne protejăm corpul de razele ultraviolete. In ajutorul nostru sar pergolele, care reprezintă de mult timp un centru de greutate in arhitectura grădinilor. Pergolele sunt structuri

Teste Online

cat de bun/a te crezi la mate?

vezi cat de bun/a esti la matematica

mai multe »
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.