Concursul EcoPaparazzi continua cu o noua editie in luna decembrie

Publicat: 03 Dec 2010 00:00

S-a dat startul unei noi editii a concursului foto-video EcoPaparazzi. Intre 1 decembrie 2010 si 15 ianuarie 2011, doritorii sunt asteptati sa-si inscrie materialele foto sau video pe www.ecopaparazzi.ro. Lucrarile trebuie sa abordeze o tematica eco – exemple de bune si rele practici din comunitatea locala, cum ar fi persoane surprinse aruncand deseuri in locuri nepermise sau actiuni de ecologizare. Castigatorii vor fi alesi in functie de numarul de voturi primite si vor fi premiati cu aparate de fotografiat si alte premii surpriza. Concursul se desfasoara pe portalul de comunicare www.ecopaparazzi.ro, dezvoltat in colaborare cu Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania si al Asociatiei Environ.


S-a dat startul unei noi editii a concursului EcoPaparazzi – concurs foto-video de politie verde a bunului simt. Competitia se va desfasura in perioada 1 decembrie 2010 – 15 ianuarie 2011 si va fi gazduita de platforma www.ecopaparazzi.ro, dezvoltata in colaborare cu Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania si al Asociatiei Environ.
Desfasurandu-se in perioada sarbatorilor si vacantei de iarna, aceasta editie a concursului EcoPaparazzi isi propune sa atraga atentia asupra problemelor specifice pe care acest interval le ridica in ceea ce priveste protectia mediului inconjurator. Astfel, sunt asteptate in concurs fotografii sau filme care sa surprinda deseuri obisnuite acestei perioade – aparate electrocasnice vechi, brazi aruncati in locuri nepermise etc.


Cei care doresc sa participe sunt asteptati sa isi inscrie materialele foto sau video cu tematica eco pe portalul de comunicare EcoPaparazzi.ro, in sectiunea Concurs, sau sa le trimita pe email la adresa contact@ecopaparazzi.ro. Castigatorii vor fi desemnati in functie de numarul de voturi obtinute si vor fi anuntati pe 20 ianuarie 2010. Premiile vor fi oferite de UPC Romania si Asociatia Environ si vor consta in aparate de fotografiat si multe alte surprize.


EcoPaparazzi este un proiect al agentiei Media Image Factory si a debutat ca un concurs asociat caravanei educationale de filme cu mesaj ecologic Guerilla Verde. Dupa primele editii, incurajati de interesul fata de domeniu si de feedbackul primit, organizatorii au decis sa transforme EcoPaparazzi.ro intr-o prezenta online continua. Astfel, concursurile EcoPaparazzi.ro se vor desfasura lunar, iar platforma va deveni un loc in care toti cei interesati de protectia mediului pot atrage atentia asupra problemelor pe care le sesizeaza in comunitatile lor. Aici pot interactiona, creand o comunitate cu o voce puternica - o comunitate care, treptat, sa poata provoca autoritatile la depistarea celor mai eficiente solutii pentru a trata problemele de mediu.


“EcoPaparazzi.ro isi propune sa devina locul in care noi toti putem aduce marturii ale indiferentei fata de mediu, pentru dezvoltarea spiritului civic. Doritorii pot incarca fotografii si filme la adresa www.ecopaparazzi.ro si pot discuta intre ei. Se urmareste activarea comunitatii eco in spatiul online, datorita posibilitatilor extinse pe care acesta le ofera pentru promovarea unui mesaj responsabil fata de mediul inconjurator.” spune Nicoleta Talpes, Managing Partner Media Image Factory, organizator Ecopaparazzi.


EcoPaparazzi online
Comment & Like pe Facebook
Site oficial


Despre Media Image Factory

EcoPaparazzi este un proiect al Media Image Factory. Printre alte proiecte dezvoltate de agentia Media Image Factory se numara organizarea premierei nationale „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", un film de Cristian Mungiu, primul film romanesc distins cu Palme d'Or la Festivalul de Film de la Cannes, in Bucuresti, Iasi, Brasov, Timisoara; organizarea caravanei „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", proiect desfasurat in 15 orase din Romania care a inregistrat 18.000 de spectatori, si lansarea CharityGift.ro, primul magazin online caritabil din Romania prin care un procent (5% - 100%) din valoarea produselor vandute este donat catre o cauza umanitara.www.imagefactory.ro


Trebuie sa citesti

Tipuri de traduceri pentru care este necesara colaborarea cu o agentie
Tipuri de traduceri pentru care este necesara colaborarea cu o agentie

In mod normal, un traducator bun este un specialist in unul sau mai multe tipuri de traducere, atat in traduceri tehnice, cat si in traduceri stiintifice, web, juridice, sau chiar in traduceri financiare. De fapt, in cadrul unei agentii exista specialisti in traduceri pentru fiecare din aceste

Tipuri de traduceri pentru care este necesara colaborarea cu o agentie
Tipuri de traduceri pentru care este necesara colaborarea cu o agentie

In mod normal, un traducator bun este un specialist in unul sau mai multe tipuri de traducere, atat in traduceri tehnice, cat si in traduceri stiintifice, web, juridice, sau chiar in traduceri financiare. De fapt, in cadrul unei agentii exista specialisti in traduceri pentru fiecare din aceste

Strategii prin care poti sa socializezi mai mult
Strategii prin care poti sa socializezi mai mult

E greu sa fii student in orice context, caci e o perioada pe cat de frumoasa, pe atat de plina de nesigurante, de multe ori lipsuri, timiditate si nerabdarea de a pune in practica ceea ce inveti teoretic, fara a putea, de cele mai multe ori, sa te angajezi intr-un loc de munca care sa te

Finette - pentru un somn odihnitor
Finette - pentru un somn odihnitor

Unul dintre cele mai importante aspecte care duc la o viata activa, este calitatea somnului. Acest moment este destul de neglijat, mai ales in perioada tineretii. Orele de somn sunt din ce in ce mai scurte din cauza petrecerilor si a volumului mare de proiecte de realizat. Anii de adolescenta vin

Stailer - programari la salon in orice zi
Stailer - programari la salon in orice zi

Vizitele la saloanele de înfrumusețare sunt destul de rare pentru unele persoane din cauza timpului și totuși, atunci când se decid să meargă nu pot găsi un loc liber. Tot acest proces de a te programa la salon necesită mult prea mult timp și

Calculator Sarcina