Atitudine si comunicare in vanzari

calendar_month 24 Aug 2010, 00:00
Printre temele abordate in cadrul cursului se numara:
- Abilitati de vanzare: Crearea contactelor, surse de clienti. Care sunt metodele de contactare a clientilor?
- Relatiile financiare: Comportamentul consumatorului. Identificarea nevoilor clientilor.
- Vanzari - Tactici si metode: Intocmirea unei strategii de vanzare. Structura strategiei de vanzare. Metode de implementare a strategiei.
- Importanta produsului: Metode de promovare a produsului.Etapele procesului de prezentare a produsului. Tehnici de prezentare a planului de afaceri si a produsului.
- Etapele procesului de vanzare-cumparare: Comunicarea post-vanzare. Mentinerea relatiilor profesionale cu toti clientii companiei. Monitorizarea vanzarilor.
- Stiluri in vanzari
- Vanzari in mediul electronic
Ce vor sti cursantii la sfarsitul acestui training?
- Cum isi pot dezvolta sursele de clienti si care sunt metodele de contactare a clientilor
- Vor sti sa interpreteze comportamentul consumatorului si sa identifice nevoile clientilor
- Vor sti sa construiasca strategii de vanzare
- Vor sti sa isi aleaga publicul tinta potrivit si cum isi pot promova produsul
- Vor sti sa isi construiasca planul de afaceri si prezentarea produsului/serviciilor
- Vor sti cum sa comunice cu clientii
- Vor sti sa abordeze vanzarile in mediul electronic
Invitatia la curs se adreseaza:
- Managerilor de echipa si personalului de vanzari avansat
- Vanzatorilor incepatori cu potential de crestere
- Personalului de asistenta vanzare
Cursul se desfasoara in perioada 10-12 septembrie 2010 si este acreditat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA) si recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si de Ministerul Educatiei si Cercetarii. In urma examenului de evaluare, cursantii vor primi un certificat de competente emis de CNFPA in domeniul management-ului vanzarilor si un certificat de absolvire din partea firmei BiG Media Relatii Publice. Trainingul va fi sustinut de Gabriel Ferugean, specialist in comunicare, cu peste 10 ani de experienta in domeniul comunicarii organizationale. In prezent este trainer BiG Media Relatii Publice si membru al Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice. www.ferugean.ro.
Sesiunea de training se va desfasura la sediul firmei BiG Media Relatii Publice din Str. Principatele Unite nr 61, etaj 4, Sector 3, Bucuresti.
Pentru inscrieri sau informatii suplimenatare ne puteti contacta la numerele de telefon 0730.096.025 si 021.456.01.71, sau prin email la, ruxandra.simion@bigpr.ro.
Big Media Relatii Publice mai ofera cursuri si de:
1. Comunicare : Comunicare persuasiva, Discurs Public, Tehnici de Ascultare si Comunicare, Comunicare in Fata Camerelor de luat vederi, Comunicare interna, Comunicare externa, Gestionarea crizelor, Auditul comunicarii, Comunicare New Media.
2. Negociere
3. Lucrul in Echipa
4. Leadership
5. Metode De Cautare A Unui Loc De Munca
6. Managementul imaginii organizatiei: Relatii Publice – Tactici si Strategii, , Organizarea de evenimente, Lobby si Advocacy, Relatii cu mass-media, Knowledge Management.
7. Managementul Resurselor Umane
8. Managementul Marketingului
9. Managementul vânzarilor
10. Managementul Calitatii
11. Managementul Serviciilor
12. Managementul Schimbarii
13. Managementul Situatiilor de criza
14. Managementul proiectelor
Cursurile sunt sustinute de specialisti in management si marketing. Cursurile de comunicare sunt sustinute de Gabriel Ferugean, specialist in comunicare, cu peste 10 ani de experienta in domeniul comunicarii organizationale. In prezent este trainer BiG Media Relatii Publice si membru al Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice.
Noutati




