Cat castiga un influencer
3/38735
calendar_month 09 Apr 2020, 00:00
Sa fii influencer a devenit un job in toata regula pentru tot mai multe persoane, celebre sau inca nu. Cei cu state vechi si cu o imagine deja solida fac bani frumosi din aceasta activitate si chiar reusesc sa traiasca doar din asta.

Altii, in devenire, sunt influenceri part time si doar isi rotunjesc veniturile pentru inceput, pana ajung sa castige cu adevarat bine din aceasta ocupatie.Si tu iti poti afla salariul brut in functie de cat castigi "in mana" cu calculator salariu 2020. Afla rapid care sunt cele mai bine platite joburi sau salariile medii in functie de munca pe care o prestezi.

Cine castiga cel mai bine ca influencer

Sa fii influencer inseamna sa iti documentezi viata de zi cu zi si obiceiurile si sa creezi o audienta careia ajungi sa ii influentezi obiceiurile de consum. Desi pare un job pe care il poate face oricine, in teorie, in practica putini reusesc sa ajunga sa traiasca doar din postarile pe platformele de socializare.Influencerii sunt platiti de branduri pentru promovarea produselor si a serviciilor.

Potrivit unui studiu recent, la nivel mondial cel mai bine castiga influencerii de travel, pentru ca trebuie sa aiba resursele necesare pentru a calatori si a realiza materiale foto si video relevante. In medie, un influencer de turism poate castiga 5.300-5400 de dolari pe o postare.Preturile medii ale postarilor din domenii precum moda, tehnologie sau mancare sunt de 500 de dolari, in timp ce cele din zona de entertainment se invart in jurul sumei de 350 de dolari.

Ce platforma este cea mai rentabila pentru influenceri

Studiul Klear arata ca o postare sponsorizata pe Instagram poate fi platita cu sume cuprinse intre 41 de dolari si 3.138 de dolari. Un influencer de pe Facebook poate castiga intre 31 de dolari si 2.400 de dolari pentru o postare, iar un videoclip sponsorizat pe YouTube poate aduce intre 315 dolari si 3,857 de dolari.Diferenta de costuri dintre cele trei platforme este justificata de efortul necesar pentru realizarea postarilor de catre creatorii de continut, dar si de resursele ce trebuie alocate pentru echipament si softuri.Bugetul alocat de companii colaborarii cu un influencer depinde de numarul de urmaritori pe care acesta ii are.

Un influencer cu mai putin de 10.000 de followers va castiga de minimum patru ori mai putin decat un altul cu peste 50.000 de urmaritori.In Romania printre cei mai urmariti sunt influencerii din zona IT/gadget, urmati de cei din sfera turistica, culinara, de mamici si fasion. Dintre vedetele considerate influenceri, in top sunt Selly, Dorian Popa, Simona Halep si Inna.