Peste 120 de studenti, mentori, jurnalisti si invitati au participat la Hackathonul Innovation Labs, care a avut loc in 02-03 martie in Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.
37 de echipe au prezentat idei de aplicatii online in prezentari dinamice de 1 minut, fiind votate apoi de catre public (studenti, jurnalisti, specialisti din industria IT locala). Doar 20 de echipe au trecut in etapa a doua a proiectului si au participat la Hackathonul Innovation Labs.
La finalul celor 24 de ore de programare, 12 echipe au ramas in programul Innovation Labs:
- Auditorium - poate fi ghidul tau pentru fiecare muzeu din lume;
- Azalma - un stream de jocuri video pentru platforma Android;
- Bigger Fish - un joc simulator care te invata cum sa-ti faci o afacere;
- Diffusr - o aplicatie prin care poti imprumuta lucruri in functie de localizarea ta;
- DiscoverIT - un joc care te ajuta sa descoperi un oras nou, prin ghicitori;
- Feedspot - un sistem de fidelizare pentru restaurante;
- Giveaway - o platforma unde poti distribui obiecte de care nu mai ai nevoie;
- Gymee - un antrenor personal care-ti spune ce exercitii fizice trebuie sa faci in functie de ce ai mancat;
- InMeet - o retea sociala care-ti spune ce profesionist se afla in apropierea ta;
- OpenFridge - un nutritionist personal care iti administreaza continutul frigiderului;
- ReTake - un proiect pentru pasionatii de fotografie;
- Touchlight - o aplicatie pentru nevazatori care transforma lumina in vibratii.
Cele 12 echipe vor intra intr-un program personalizat de mentorat de 4 luni, pe parcursul carora vor invata ce inseamna drumul de la idee la produs tehnic.












