Cele mai scumpe branduri din industria fashion-ului!

calendar_month 12 Mar 2015, 00:00
1. Louis Vuitton
Este cel mai mare nume din industria fashion-ului in materie de genti si accesorii. Dar nici colectiile pret-a-porter ale acestui brand in ceea ce priveste hainele de zi si de seara, nu sunt mai prejos. Fondata in anul 1954 de Louis Vuitton, compania produce de asemenea pantofi, ceasuri, bijuterii, accesorii, ochelari si carti. Avand peste 460 de magazine in cele 50 de tari ale lumii in care este prezenta, valoarea companiei Louis Vuitton anuntata in 2014 este de peste 28 de miliarde de dolari.
2. Prada
Orice femeie se gandeste in primul rand la pantofi cand aude pronuntat numele acestui brand, insa compania produce si imbracaminte din piele pret-a-porter, ceasuri, genti de bagaje, imbracaminte pentru exterior, accesorii etc. Niciunul dintre produsele care poarta amprenta brandului nu este accesibil, asa se face ca valoarea companiei este estimata la 9,4 miliarde de dolari. In 2007, Prada a colaborat cu LG Electronics lansand o serie de telefoane mobile al caror pret este greu de inghitit chiar si de cei mai instariti oameni ai planetei.
3. Chanel
Este un brand cu traditie in industria fashion-ului, devenind o marca ravnita de cei mai bogati oameni ai lumii din 1920 cand designerul Coco Chanel a lansat prima linie de parfumuri si costumul Chanel. Insa ceea ce a facut diferenta intre acest brand si restul a fost celebra „little black dress”, care au propulsat compania in topul industriei modei. Asta pentru ca celebra Coco Chanel era de parere ca „luxul trebuie sa fie confortabil, altfel, nu mai e lux”. 100 de ani mai tarziu compania Chanel este inca in prima linie a producatorilor de moda si continua sa isi depaseasca mereu limitele. Asa se face ca valoarea estimata a companiei este de 7 miliarde de dolari.
4. Dior
Christian Dior a fondat compania in 1946. 50 de ani mai tarziu compania Dior este inca unul din primele nume din industria fashion-ului in materie de haine haute-couture, dar si colectiile ei de haine pret-a-porter, piele, accesorii, incaltaminte, parfumuri, bijuterii, machiaj si produse de ingrijire a tenului sunt printre cele mai cerute din categoriile lor. Unul din meritele acestui brand este ca a gasit mereu de-a lungul anilor noi puncte de inspiratie pentru colectiile haute-couture, necazand prada acuzatiilor cu care se confrunta alte branduri ca se inspira din colectii mai vechi pentru a crea ceva nou. In 2011, compania a anuntat venituri anuale de peste 24 de miliarde de dolari.
5. Gucci
Fondata in anul 1920 de designerul Guccio Gucci, compania isi deschidea deja primul magazin in 1921 si avea sa fie rapid cunoscuta in domeniu pentru produsele sale din piele de foarte buna calitate. Astazi se estimeaza ca brandul are castiguri anule de in jur de 4,2 miliarde de dolari.
Foto: therichest.com
Noutati




