Iti doresti o cariera in astronomie? Evenimentul pe care sa nu-l ratezi

Publicat: 21 Mai 2019 00:00

Te gandesti serios la o cariera in astronomie? Vrei sa devii cosmonaut sau sa lucrezi la NASA? Atunci nu trebuie sa ratezi cel mai important eveniment astronomic din acest an - AstroFest2019!

In cadrul festivalului, vei putea testa telescoapele aduse pentru observatii astronomice, pentru a admira astrele si a afla mai multe despre sistemul nostru solar. In plus, vei putea experimenta zborul cu modulul Eagle in realitate virtuala, sau vei putea viziona expozitia de astrofotografie impreuna cu macheta Terra in sectiune, de dimensiuni uriase.

Activitati pentru toate varstele

Toti participantii, indiferent de varsta, sunt invitati sa se bucure de experientele inedite pregatite cu ocazia AstroFest 2019. Douazeci de telescoape vor fi indreptate catre obiecte ceresti cunoscute sau mai putin stiute de publicul larg. Observatiile astronomice incep chiar de la ora 17:00 cu Soarele, iar odata cu lasarea intunericului, veti putea admira astrele, ghidati de astronomi profesionisti.

In plus, expozitii diverse vor completa evenimentul. Publicul va putea, astfel, sa se bucure de informatii deosebit de interesante despre Terra prin intermediul imaginilor si a unei machete uriase, in timp ce expozitia de telescoape va raspunde cu siguranta multor curiozitati referitoare la cum functioneaza si cum se utilizeaza acestea din urma. De asemenea, vor avea loc demonstratii cu comanda wireless ale telescopului MEADE LX850, complet automatizat si pregatit de astrofotografie.

De asemenea, publicul va putea testa o experienta unica in realitatea virtuala. Simularea in VR incepe cu decolarea navetei Apollo 11 si urmareste toate etapele zborului. Pentru cei care n-au experimentat realitatea virtuala pana acum, zborul cu modulul Eagle va fi cu siguranta memorabil, cu atat mai mult cu cat vor putea spune la final ca au pus piciorul pe luna odata cu Neil Armstrong!

De la AstroFest 2019 nu vor lipsi, desigur, nici experimentele stiintifice. In prim plan va fi Atelierul de astronomie, dezvoltat special pentru a fi pe intelesul tuturor, insa multe alte experimente asteapta sa fie descoperite la eveniment.

Intalnire cu Dorin Dumitru Prunariu - singurul cosmonaut roman

Se implinesc 38 de ani de la marea aventura spatiala romaneasca – misiunea Soyuz 40. Despre aceasta, dar si despre multe altele va povesti la AstroFest 2019 singurul cosmonaut roman – Dorin Dumitru Prunariu. Impreuna cu acesta, va urca pe scena si jurnalistul Alexandru Mironov. Cei doi vor discuta despre ce ne rezerva viitorul in spatiu, despre perspectiva mutarii pe alte planete si despre zborul cosmic.

Evenimentul stiintific AstroFest2019 va avea loc pe 25 mai, incepand cu ora 17:00 la ParkLake Shopping Center.

3 aspecte de luat in considerare cand alegeti noua usa de garaj

Înainte de a începe să faceți cumpărături pentru o nouă ușă de garaj, aflați ce ar trebui să căutați și să înțelegeți posibilitățile vaste pe care le oferă îmbunătățirea prin

Cum pot fi ajutati copiii care din diverse probleme nu pot invata matematica, utilizand auxiliare scolare?

Sunt mai multe probleme care pot face ca elevii sa nu poata invata corespunzator matematica, insa auxiliarele scolare sunt o sursa buna de ajutor. In acest articol ne referim la auxiliar matematica clasa 7, insa sfaturile si regulile pot fi aplicate pentru orice alt tip de auxiliar indiferent de

Cum sa te simti ca acasa in camera inchiriata

A mai ramas putin timp pana cand vei incepe facultatea, iar daca te muti intr-un alt oras, trebuie sa-ti asiguri tot confortul. Camera inchiriata, fie ca se afla intr-un camin sau ca este vorba de o garsoniera, te poate face sa te simti ca acasa. Iata cateva trucuri pentru a nu te simti ca un

Viata de student - Iata TOT ce trebuie sa stii despre dragoste, sex si romantism in facultate!

Pe langa cursuri, planuri de cariera si alte provocari academice, viata sociala si cea sentimentala sunt extrem de importante pentru orice student. Acesta este momentul in care iti poti intalni marea dragoste sau, dimpotriva, sa ai parte de multe si dureroase dezamagiri. Cel mai probabil te vei