Iti doresti o cariera in astronomie? Evenimentul pe care sa nu-l ratezi

Publicat: 21 Mai 2019 00:00

Te gandesti serios la o cariera in astronomie? Vrei sa devii cosmonaut sau sa lucrezi la NASA? Atunci nu trebuie sa ratezi cel mai important eveniment astronomic din acest an - AstroFest2019!

In cadrul festivalului, vei putea testa telescoapele aduse pentru observatii astronomice, pentru a admira astrele si a afla mai multe despre sistemul nostru solar. In plus, vei putea experimenta zborul cu modulul Eagle in realitate virtuala, sau vei putea viziona expozitia de astrofotografie impreuna cu macheta Terra in sectiune, de dimensiuni uriase.

Activitati pentru toate varstele

Toti participantii, indiferent de varsta, sunt invitati sa se bucure de experientele inedite pregatite cu ocazia AstroFest 2019. Douazeci de telescoape vor fi indreptate catre obiecte ceresti cunoscute sau mai putin stiute de publicul larg. Observatiile astronomice incep chiar de la ora 17:00 cu Soarele, iar odata cu lasarea intunericului, veti putea admira astrele, ghidati de astronomi profesionisti.

In plus, expozitii diverse vor completa evenimentul. Publicul va putea, astfel, sa se bucure de informatii deosebit de interesante despre Terra prin intermediul imaginilor si a unei machete uriase, in timp ce expozitia de telescoape va raspunde cu siguranta multor curiozitati referitoare la cum functioneaza si cum se utilizeaza acestea din urma. De asemenea, vor avea loc demonstratii cu comanda wireless ale telescopului MEADE LX850, complet automatizat si pregatit de astrofotografie.

De asemenea, publicul va putea testa o experienta unica in realitatea virtuala. Simularea in VR incepe cu decolarea navetei Apollo 11 si urmareste toate etapele zborului. Pentru cei care n-au experimentat realitatea virtuala pana acum, zborul cu modulul Eagle va fi cu siguranta memorabil, cu atat mai mult cu cat vor putea spune la final ca au pus piciorul pe luna odata cu Neil Armstrong!

De la AstroFest 2019 nu vor lipsi, desigur, nici experimentele stiintifice. In prim plan va fi Atelierul de astronomie, dezvoltat special pentru a fi pe intelesul tuturor, insa multe alte experimente asteapta sa fie descoperite la eveniment.

Intalnire cu Dorin Dumitru Prunariu - singurul cosmonaut roman

Se implinesc 38 de ani de la marea aventura spatiala romaneasca – misiunea Soyuz 40. Despre aceasta, dar si despre multe altele va povesti la AstroFest 2019 singurul cosmonaut roman – Dorin Dumitru Prunariu. Impreuna cu acesta, va urca pe scena si jurnalistul Alexandru Mironov. Cei doi vor discuta despre ce ne rezerva viitorul in spatiu, despre perspectiva mutarii pe alte planete si despre zborul cosmic.

Evenimentul stiintific AstroFest2019 va avea loc pe 25 mai, incepand cu ora 17:00 la ParkLake Shopping Center.

Cum sa ajuti copilul sa invete cu placere - Trucuri eficiente

Fiecare parinte se loveste de aceasta problema: cum sa imi ajut copilul sa invete mai bine, cum sa il determin sa ia note bune la scoala si cum sa il fac sa inteleaga ca educatia este cea mai importanta pentru el. In primul rand, trebuie sa stii ca este foarte important ca tu, ca parinte, sa te

Ce este o pergola

Zilele cu prea mult soare pot fi un adevărat chin dacă nu încercăm să ne protejăm corpul de razele ultraviolete. In ajutorul nostru sar pergolele, care reprezintă de mult timp un centru de greutate in arhitectura grădinilor. Pergolele sunt structuri

Top 5 lucruri pentru a te mentine la greutatea ideala

Te uiți în oglindă și ai impresia că te rotunjești? Vestea bună, dacă o putem numi așa, este că nu ești o excepție. Conform statisticilor , 21,8% dintre tinerii români cu vârsta între 18 și 24 de ani sunt

Alegerea unui echipament sportiv - trei criterii esentiale

Indiferent de forma de miscare aleasa, cu siguranta te-ai gandit cel putin o data ce tip de echipament sportiv trebuie sa iti alegi. Mai jos îți spunem care sunt cele mai importante criterii pe care trebuie sa le respecti atunci cand urmeaza sa iti cumperi un echipament pentru sport.

Despre Sarbatorile legale in 2019

Ca in fiecare an, si in 2019 romanii asteapta cu nerabdare sa afle de ce zile libere vor putea profita pentru o vacanta sau o escapada in afara agitatiei zilnice, weekendul fiind de multe ori mult prea scurt pentru asa ceva. Se pare insa ca acest an va fi mai putin darnic cu cei care lucreaza

Ce animal esti?

Cu ce animal te asemeni? Raspunde la cateva intrebari si afla cat de salbatic(a) esti.

Link-uri recomandate: design interior | nikydecor.ro | designer interior cluj | mobilier dormitor preturi | modern interior design