Black Friday 2022. Magazinele pregatesc deja strategia si reducerile!
3/39065
calendar_month 30 Sep 2022, 00:00
An de an, reducerile de Black Friday sunt asteptate cu nerabdare si de romani. Cei care au in plan achizitii din zona IT sau electronice si electrocasnice isi pregatesc bugetul din timp. In ultimii ani si sectoarele bricolaj, Home&Deco si travel au castigat teren. Evenimentul Black Friday 2022 Romania va fi organizat in data de 11 noiembrie.

Pregatiri pentru Black Friday

Black Friday 2022, ziua cu cele mai mari reduceri din an, se anunta a fi o zi foarte aglomerata pentru magazinele participante, care si-au facut strategiile si planul inca din vara. Achizitiile facute de Vinerea Neagra aduc un profit semnificativ pentru companiile care intra in cursa. Unele si-au inceput deja campaniile online de promovare si anunta reduceri ne neratat.

Potrivit blackfriday.ro, pe lista magazinelor participante la Black Friday 2022 se afla marii jucatori din industria IT, cosmetice, electrocasnice, Home&Deco, dar si brandurile romanesti si straine de haine, incaltaminte, bricolaj, companiile aeriene si agentiile voiaj. Conform traditiei americane, Black Friday 2022 este in ziua de dupa a patra joi a lunii noiembrie (Ziua Recunostintei), adica pe 25 noiembrie 2022. Astfel ca este foarte posibil sa avem doua perioade de reduceri, care se pot extinde peste ambele weekend-uri sub numele de Black Weekend 2022.

Pe lista participantilor regasim: Adidas, Canon, Bosch, Fashion Days, Lensa, Vivre, Flanco, F64, Cupio, Notino, EvoMag, Miniprix, Noriel, About You, Decathlon, Carturesti, Douglas sau Elefant.ro.

Reprezentantii eMag, cel mai mare retailer online local, au anuntat deja cifrele si planurile pentru Black Friday. ”Am inceput pregatirile inca din luna iulie impreuna cu cei 42.000 de selleri din platforma, alaturi de care ne propunem sa depasim numarul de oferte de anul trecut, care a fost de peste 4,5 milioane de produse. Avem deja sute de mii de produse in campaniile curente, iar de Black Friday vrem sa oferim clientilor cele mai multe produse la reducere pe care le-am avut vreodata”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP Commercial eMag, potrivit stirileprotv.ro.

Black Friday 2021, intre amenzi si comenzi spectaculoase

In 2021, clientii eMag au comandat de Black Friday peste 2,2 milioane de produse din toate categoriile, atat din ofertele eMAG, cat si ale celor 8.300 de selleri din Marketplace. Peste 2 milioane de comenzi au fost predate, de catre companiile din retail catre curieri, in weekend-ul de Black Friday 2021. Totodata, potrivit procesatorului de plati payU, in 2021, minutul de aur a fost ora 8:00 cu 3.563 de tranzactii. Cosul mediu de cumparaturi s-a situat la valoarea de 644 de lei.

In 2021, evenimentul s-a lasat si cu surprize neplacute. ANPC a amendat 11 mari operatori economici care fie practicau vanzari cu pret redus, in conditiile in care pretul de referinta afisat pe site nu era cel mai mic pret practicat in ultimele 30 de zile, fie de pe site-urile acestora lipsea informatia privind data la care inceteaza oferta sau daca oferta se refera la stocul de bunuri disponibil.

Citeste continuarea articolulului pe www.risco.ro