INDICATORI DE PERFORMANTA AI BANCII IN ROMANIA
7/7387
calendar_month 12 Feb 2008, 00:00

Bucuresti, 11 februarie 2008. Dupa primele 3 luni de la lansarea pe piata bancara din Romania, Millennium Bank a atins un indicator de recunoastere asistata de 56,1 % si o notorietate spontana de 10,8%, conform datelor rezultate in urma unui studiu de piata realizat de compania de cercetare Daedalus/MillwardBrown.


Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ national, in trei valuri, in perioada 17 septembrie a 9 decembrie 2007. Au fost intervievate fata in fata 975 de persoane, cu varste intre 18 si 55 de ani, din mediul urban (orase cu peste 50.000 de locuitori), cu un venit de peste 150 EUR de persoana. Marja de eroare a studiului este de +/- 3,14 %.


Conform studiului, produsele lansate pe piata de Millennium Bank au fost bine primite de catre public. La sfarsitul anului trecut, 37,7 % dintre cei intervievati au declarat ca Banca Millennium reprezinta o optiune pentru un depozit bancar, 36,5 % s-au gandit la posibilitatea solicitarii unui card de credit Millennium, iar 40,2 % ar solicita un imprumut.


La nivel de perceptie, Banca Millennium se pozitioneaza ca o institutie bancara apropiata oamenilor pentru 7,9% dintre respondenti, 16,4 % considera ca Millennium Bank este o banca moderna, iar 13,8% o percep ca fiind o banca inovatoare. Campaniile de comunicare ale Millennium Bank (ATL, BTL, PR) se bucura de o notorietate spontana de 29,6 %.


"Prima cercetare de piata referitoare la indicatorii de performanta ai companiei ne intareste convingerea ca obiectivele noastre coincid cu asteptarile potentialilor clienti. Rezultatele studiului de piata au depasit estimarile initiale cu privire la impactul brandului Millennium, in primele luni de la intrarea pe piata din Romania. Ne bucuram ca publicul a fost receptiv fata de valorile care stau la baza filosofiei de afaceri a Millennium Bank ", a declarat Raluca Simu, Head of Corporate Communications Millennium Bank.


"Rezultatele studiului arata ca perceptia publicului asupra Millennium Bank coincide cu obiectivele noastre de comunicare. In contextul cresterii semnificative a competitivitatii pe piata financiar-bancara din Romania, este esential ca un nou intrat pe piata sa aiba un impact puternic. Consideram ca Millennium Bank a reusit intr-un timp relativ scurt sa devina o optiune viabila pentru furnizarea de servicii si produse bancare" a declarat domnul JosA Toscano, Director General Millennium Bank.


Intreaga strategie de comunicare si de lansare a bancii a fost dezvoltata local de echipa formata din Raluca Simu - Head of Corporate Communications, Ioana Popa - Brand & Communication Manager, Ioana Istrate - Merchandising Specialist, Ana Maria Marin a Events Specialist, Nicoleta Golai a PR Specialist si Stefan Urziceanu a Internal Communication Specialist. Millennium Bank a colaborat cu urmatoare agentii: GMP Advertising, Rogalski & Grigoriu PR si Initiative Media.