PERSONAJELE ANIMATE LUPTA IMPOTRIVA E-URILOR
4/4377
calendar_month 21 Aug 2007, 00:00
Televiziunea dedicata celor mici, Cartoon Network, va impune, incepand cu 1 ianuarie 2008, noi reglementari cu privire la folosirea personajelor sale de desene animate in promovarea alimentelor si bauturilor nesanatoase

In noile spoturi publicitare, de anul urmator, se va tine cont de criteriile nutritionale ale produselor alimentare, de numarul de calorii pentru fiecare portie si nu vor fi neglijate cantitatile de grasimi, sodium si zahar continute.


Impreuna cu echipa sa de nutritionisti experti, Cartoon Network va incuraja, prin mesaje publicitare, consumul vitaminelor A, C, a proteinelor si fibrelor, adica tot ceea ce este necesar pentru o alimentatie sanatoasa.

"Strategia noastra este de a aborda aceste probleme de sanatate pe toate fronturile, licentiind cu atentie branduirea personajelor noastre de desene animate, dezvoltand noi programe de divertisment sau scurte programe de invatare a practicilor sanatoase de alimentatie,?promovand parteneriate in afara emisiunilor tv, care sa-i?ajute pe copii sa?dezvolte un stil de viata sanatos", a declarat Stuart Snyder, un reprezentant al retelei Turner Broadcasting System, din care face parte postul Cartoon Network.

Cartoon Network nu este singura televiziune care s-a gandit la acest lucru. Disney Channel, Nickelodeon si Discovery Kids au anuntat deja ca vor lua masuri in aceasta privinta si vor impune reguli stricte spoturilor publicitare.

Postul de desene animate face parte din trustul media Time Warner, cea mai mare companie media din lume, si este disponibil in 25 de limbi in 160 de tari, printre care si Romania. Time Warner detine, pe langa Cartoon Network, revistele "People", "Sports Illustrated", "Time", postul de televiziune HBO si studioul Warner Bros Pictures.