Secretul anunturilor de angajare cu cele mai multe aplicari in 2022. Ce-i atrage pe candidati?

calendar_month 12 Nov 2022, 00:00
Salariul, ca instrument in recrutarea angajatilor
Pentru eficientizarea procesului de recrutare, in ultimii ani, anunturile de angajare au trecut prin mai multe etape: de la formulari cat mai atractive, la continut care sa cuprinda si fisa postului si cat mai multe detalii despre angajator, conditii si asteptari de la viitorul angajat. Pe de alta parte, specialistii in resurse umane au incercat sa reduca din timpul de selectie a CV-urilor depuse prin anunturi cat mai specifice: locatie exacta, tipul de job (full-time sau part-time, definitiv sau determinat), nivelul de pregatire, standardele asteptate, performantele companiei, programul de lucru, sarcinile. Transparentizarea anunturilor de angajare este o strategie win-win. Candidatul stie exact care sunt conditiile si asteptarile, angajatorul scuteste timp pretios in selectia CV-urilor primite.
Totusi, un element care face diferenta in procesul de recrutare, in special in cazul anunturilor postate online, este precizarea salariului sau cel putin publicarea unei marje salariale. Desi mult timp a existat o reticenta in furnizarea acestor informatii. Multe companii inca mai practica in prezent clauza de confidentialitate a salariului, iar in aceste cazuri exclud precizarea remuneratiei si chiar a unei marje. Specialistii in resurse umane sustin ca salariul este un instrument eficient in recrutarea angajatilor.
Sondaj: Anunturile care includ informatii despre salariu atrag cu 40% mai multe aplicari
In urma sondajului, 60% dintre angajatori au declarat ca iau in calcul sa transparentizeze salariile angajatilor, doar pe anumite niveluri, in timp ce mai mult de jumatate dintre recrutori afirma ca daca ar aduce cu peste 50% mai multi candidati la pozitiile disponibile, compania ar lua in considerare publicarea unui interval salarial in anunturile de angajare.
Citeste continuarea articolului pe www.risco.ro
Noutati




