TICHETE CADOU PENTRU 2008
6/6459
calendar_month 26 Dec 2007, 00:00
Milioanele de tichete introduse pe piata cu ocazia Sarbatorilor de iarna vor determina tranzactii in valoare de circa 320 de milioane de euro.

Perioada Sarbatorilor constituie un varf de vanzari pentru tichetele-cadou, deoarece angajatorii sau patronii daruiesc salariatilor sau partenerilor de afaceri "o mica atentie". Anul acesta, cel putin 3,7 milioane de angajati vor primi atat tichete-cadou, cat si tichete-restaurant. Asta inseamna ca fiecare persoana va primi tichete in valoare de cel putin 300 de lei. Astfel, cei 3,7 milioane de angajati vor primi in total tichete in valoare de 317 milioane de euro.

SEZON. Interesul fata de un tip de tichete este influentat in unele cazuri de sezonalitate, iar in altele, de varietatea pachetului de beneficii extrasalariale ce se acorda lunar. "Tichetele de cadou Cadou Pass sunt utilizate in special cu ocazia Craciunului, Pastelui, zilei de 8 Martie sau celei de 1 Iunie. Tichetele de cadou Smart Pass sunt folosite ca instrument de recompensare in campanii de promovare, studii de piata, concursuri, protocol etc., iar cererea variaza in functie de amploarea proiectelor de promovare pe care companiile le deruleaza", a explicat Adina Popa, Marketing & Development Director Sodexho Romania.

"Accor Services deserveste peste 35.000 de companii in Romania, companii care achizitioneaza diversele tipuri de tichete existente, in vederea acordarii lor ca beneficii pentru peste 1.500.000 de salariati", a spus Cristina Hlinschi, reprezentantAccor Services.

Sursa : 9am.ro