Postdoc Position in Molecular Microbiology

Publicat: 11 Oct 2015 00:00

A 3-year postdoctoral position funded by ERC Grant PERSIST is available immediately for an enthusiastic and highly motivated postdoctoral researcher in the laboratory of Prof Kenn Gerdes at the Department of Biology, University of Copenhagen.

The research group of Prof Gerdes has recently relocated to the University of Copenhagen and is embedded in a newly created dynamic and inspirational research environment hosting five other research groups working in the field of molecular microbiology.

Area of research Our work focuses on the study of bacterial stress responses and persistence. Our recent publications on (p)ppGpp, toxin - antitoxins and bacterial persistence (Maisonneuve et al., Cell 154, 1140-50, 2013; Germain et al., Mol. Cell 248-54, 2013; Winther et al., Nature Commun. 4: 2796, 2013; Maisonneuve et al., Proc. Natl. Acad. Sci. USA 108, 13206-13211, 2011; Winther & Gerdes, Proc. Natl. Acad. Sci. USA 108, 7403-7407, 2011; Germain et al., Proc. Natl. Acad. Sci. USA 112, 5171-6, 2015) implicates TA-encoded toxins as being essential for persistence.

3 aspecte de luat in considerare cand alegeti noua usa de garaj

Înainte de a începe să faceți cumpărături pentru o nouă ușă de garaj, aflați ce ar trebui să căutați și să înțelegeți posibilitățile vaste pe care le oferă îmbunătățirea prin

Cum pot fi ajutati copiii care din diverse probleme nu pot invata matematica, utilizand auxiliare scolare?

Sunt mai multe probleme care pot face ca elevii sa nu poata invata corespunzator matematica, insa auxiliarele scolare sunt o sursa buna de ajutor. In acest articol ne referim la auxiliar matematica clasa 7, insa sfaturile si regulile pot fi aplicate pentru orice alt tip de auxiliar indiferent de

Cum sa te simti ca acasa in camera inchiriata

A mai ramas putin timp pana cand vei incepe facultatea, iar daca te muti intr-un alt oras, trebuie sa-ti asiguri tot confortul. Camera inchiriata, fie ca se afla intr-un camin sau ca este vorba de o garsoniera, te poate face sa te simti ca acasa. Iata cateva trucuri pentru a nu te simti ca un

Viata de student - Iata TOT ce trebuie sa stii despre dragoste, sex si romantism in facultate!

Pe langa cursuri, planuri de cariera si alte provocari academice, viata sociala si cea sentimentala sunt extrem de importante pentru orice student. Acesta este momentul in care iti poti intalni marea dragoste sau, dimpotriva, sa ai parte de multe si dureroase dezamagiri. Cel mai probabil te vei

Idei cool pentru a-ti petrece timp de calitate alaturi de sufletul tau pereche

Cand esti intr-o relatie pe termen lung, petrecerea timpului cu persoana iubita este esentiala. Legatura dintre voi se fortifica, capata din ce in ce mai mult sens. Astfel, va descoperiti calitatile, dar mai ales defectele. Mereu veti afla lucruri noi unul despre celalalt (chiar si dupa ani buni de

Cat sti ?

Un test pentru clasa a-v-a , cat stii din istorie...un test amuzant si practic.