Postdoc Position in Molecular Microbiology

Publicat: 11 Oct 2015 00:00

A 3-year postdoctoral position funded by ERC Grant PERSIST is available immediately for an enthusiastic and highly motivated postdoctoral researcher in the laboratory of Prof Kenn Gerdes at the Department of Biology, University of Copenhagen.

The research group of Prof Gerdes has recently relocated to the University of Copenhagen and is embedded in a newly created dynamic and inspirational research environment hosting five other research groups working in the field of molecular microbiology.

Area of research Our work focuses on the study of bacterial stress responses and persistence. Our recent publications on (p)ppGpp, toxin - antitoxins and bacterial persistence (Maisonneuve et al., Cell 154, 1140-50, 2013; Germain et al., Mol. Cell 248-54, 2013; Winther et al., Nature Commun. 4: 2796, 2013; Maisonneuve et al., Proc. Natl. Acad. Sci. USA 108, 13206-13211, 2011; Winther & Gerdes, Proc. Natl. Acad. Sci. USA 108, 7403-7407, 2011; Germain et al., Proc. Natl. Acad. Sci. USA 112, 5171-6, 2015) implicates TA-encoded toxins as being essential for persistence.

Iubesti pisicile? Iata unde-ti poti petrece vacanta pentru a te bucura de compania lor

Iti doresti o vacanta atfel? In care sa te relaxezi si sa uiti complet de examenele si lucrarile pe care trebuie sa le predai la termen? Dar vrei sa te bucuri in acelasi timp de compania animalelor tale preferate? Avem solutia perfecta pentru tine: destinatiile de vacanta perfecte pentru iubitorii

Heliport la Marie Curie pentru copiii bolnavi

Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii “M. S. Curie” va fi dotat cu heliport pentru a facilita transportul rapid al copiilor care au nevoie de interventie medicala de urgenta. Lucrarile la constructia heliportului, care va fi amplasat pe acoperisul spitalului, vor incepe in toamna

6 lucruri noi de incercat in vacanta

Mai sunt cateva luni pana la mult asteptata vacanta de vara. Chiar si cand stii ca o sesiune lunga si grea te desparte de zilele insorite de relaxare, nu poti sa nu iti faci macar cateva planuri pentru distractie. De la a-ti incerca norocul intr-o sala de jocuri virtuala si pana la a petrece o

ce cariera vei avea in viitor ??

din acest test poti afla ce cariera vei avea succes !