PROGRAM DE VIZITARE PLANETARIU PITESTI

Publicat: 29 Sep 2009 00:00

Program planetariu:

Miercuri - duminica de la orele:
10:00, 12:00 – Matineu | Cursa catre Pamant
14:00, 16:00 Cursa catre Pamant | Calatorie in Sistemul Solar
17:30: Calatorie in Sistemul Solar

Pretul biletului:

2,5 lei – copii, studenti, pensionari, persoane cu dizabilitati
4 lei – celelalte categorii de spectatori

Rezervari:
0248.212.561 int.130

Ce este un planetariu?
O sala de spectacole, un teatru permanent ori ambulant, cu scena aflata pe tavan, sub forma unui ecran tip cupola (dom), cu planetele, stelele si alte corpuri ceresti ca actori, cu actiunea plasata in trecut, prezent sau in viitor, destinat satisfacerii curiozitatii umane asupra spatiului extraterestru, intelegerii corecte a modului de folosire a lumii in care traim si pentru prezentarea celor mai recente evolutii ale erei spatiale.
Astazi, datorita tehnologiei digitale, un planetariu este cel mai performat echipament multimedia disponibil pentru publicul larg si capabil sa sustina tehnic dezvoltarea unor noi metode de educatie si recreere.

Principalele activitati care vor fi desfasurate cu ajutorul programelor de simulare a universului si prin intermediul spectacolelor de planetariu:
1. “Ora de astronomie” (notiuni elementare de astronomie pentru public scolar de toate gradele);
2. “Cerul nostru, azi!” (informatii generale, la zi, despre astronomie pentru public larg);
3. “Universul pentru tine!” (notiuni medii de astronomie si date referitoare la simfonia dintre diferitele discipline, concepte si modalitati aplicative stiintifice folosite in cercetarea Universului oferite prin intermediul unor conferinte si ateliere celor care sunt pasionati de astronomie).
4. Clubul de astronomie ”Arges”, organizat in colaborare cu Societatea Romana de Astronomie si Meteori.
5. Sectiune de discutii profesionale (masa rotunda) si de comunicari stiintifice in cadrul sesiunii de comunicari stiintifice nationala cu participare internationala, extraordinara ”Etnosinteze si ecosinteze carpatine” organizata de Muzeul Judetean Arges.

Ce presupune ingrijirea unei peruci Belher

Purtarea unei peruci a devenit un trend, una din solutiile ingenioase pentru o schimbare de look rapida si de efect. Desi avem tendinta sa asociem peruca cu lipsa parului si automat cu anumite probleme de sanatate, in unele cazuri posesoarele de peruci sunt doar impatimite ale schimbarilor

Sanatatea porumbeilor voiajori, sustinuta prin solutii profesionale de la ProduseColumbofile.ro

Cresterea porumbeilor voiajori este o activitate pe cat de interesanta, pe atat de solicitanta. Grija acordata ingrijirii lor, curatirii mediului in care cresc, precum si alimentatiei nu are timp de repaos. La toate acestea, columbofilii trebuie sa adauge si controalele periodice, respectiv

Ce poti face la Budapesta intr-o singura zi

O zi la Budapesta este o experienta pe care merita sa o incerci oricand. Cu siguranta te va convinge sa revii pentru a descoperi mai pe indelete acest oras cu arhitectura impresionanta si in care fiecare coltisor pare sa spuna o poveste. Impartita in doua de Dunare, Budapesta a devenit un oras

Criteriile de selectie ale unui motocultor

Ce sunt motocultoarele? Motocultorul este  o masinarie agricola ce poate sa prelucreze terenurile agricole. Este alimentat la priza si are capacitatea de a fi dotat cu mai multe accesorii. Cu ajutorul motouneltei si accesoriilor se poate realiza o gama larga de activitati. Atunci cand cumperi

De sarbatori nu uitam de distractia celor mici

In toata agitatia acestei luni, cu pregatirile specifice pentru Craciun, adultii nu trebuie sa uite de distractia celor mici. Petrecerile pentru copii au devenit o moda si, mai mult decat a urmari un trend, este vorba despre bucuria adusa celor mici. Paradisul Personajelor vine cu un pachet de

Va place sa riscati?

Va asumati riscuri fara a sta prea mult pe ganduri sau abordati cu precautie toate situatiile cu care va confruntati?