studentie.ro  » universitar » copiute » Rolul imaginii in comunicarea publica

Rolul imaginii in comunicarea publica

Publicat: 16 Mai 2010 | Vizualizari: 1457

Conceptul de imagine are o istorie restransa in timp si s-a impus initial in vocabularul comercial , pentru a defini reprezentarea pe care un individ sau un grup de indivizi o aveau despre un produs anume.Prin imagine se intelege reprezentarea care s-a format ca o suma de credinte , atitudini , opinii , prejudecati , experiente sau presupuneri la grupe de oameni din cadrul opiniei publice asupra unei persoane fizice sau juridice , organizatii , fenomene , obiecte.Ca sa putem vorbi despre rolul imaginii in comunicarea publica trebuie sa distingem tipurile de imagine cunoscute in prezent , pentru a identifica rolul fiecarui tip de imagine in comunicarea publica. In prezent , putem vorbi de 3 tipuri de imagine:


1. Imaginea omului politic / imaginea imaginea individuala
2. Imaginea unei organizatii
3. Imaginea de marca

 
 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 
 

Jobs

Firma: SC FARES TRADING SRL
Nivel cariera: 6 - 12 luni
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI, Craiova, Deva, Pitesti, Targu Mures
Perioada de valabilitate: 2021-08-01 00:00:00 - 2021-08-01 00:00:00