Conceptul de marketing Marketingul = o atitudine economica spre client. "Consumul reprezinta unica finalitate si unicul scop al productiei." (Adam Smith) Clientul cumpara utilitate - solutii oferite de produse si servicii pentru problemele pe care le au.
Asigurarea si controlul calitatii produselorConceptul de calitate a produselor chimiceCalitatea optima din punct de vedere socialAspecte organizatorice privind C.T.C.* in intreprinderile chimiceUrmarirea statistica a calitatii proceselor chimiceReceptionarea calitativa a
Gestiunea stocurilor de materii primeCadrul general al problemeiStocurile de materii primeOptimizarea stocurilor de materii prime Uzual in domeniul industrial activitatile comerciale sunt grupate, in cadrul structurii organizatorice, in subordinea unui director comercial,
CONCEPTUL DE MOTIVARE Motivarea reprezinta procesul inceperii, orientarii si mentinerii unor activitati fizice si psihologice Mecanisme interne: - preferinta pentru o activitate fata de alta - entuziasmul si vigoarea reactiilor unei persoane - persistenta unor modele organizate
Structura organizatorica - ansamblul de posturi si de relatii intre posturi. Scop: - se reduc incertitudinile privind comportamentul salariatilor - se clarifica compartimentele si sarcinile posturilor individuale - se atribuie responsabilitatile in realizarea sarcinilor - se
METODA PROGRAMARII LINIARE Utilizata in optimizarea proceselor: - determinarea sortimentului optim de productie; - repartizarea optima a resurselor. Problema de programare liniara cuprinde: - variabile de decizie: x1, x2, .... , xp; j = 1,p - functia
Planificarea - functia de baza a managementului deoarece toate actiunile manageriale de organizare, conducere si control urmaresc aducerea la indeplinire a deciziilor planificarii. Scopul planificarii: - previzionarea traiectoriei pe care o urmeaza in viitor organizatia; -
Compania - liniile manageriale; - departamentele organizatiei si obiectivele lor: - de marketing - dezvoltarea planurilor de marketing; - de cercetare- dezvoltare - dezvoltarea noilor produse; - de productie - dirijarea personalului ?i utilizarea
FUNCTIILE MANAGERULUI 1. Planificarea = Ce vom face? Cum? Cand? - se stabilesc obiectivele organizatiei si strategiile de atingere a acestora - se realizeaza la toate nivelurile ierarhice din organizatie 2. Organizarea = Cine? - se realizaeza cadrul pentru realizarea eficienta a
Organizarea - proces ce consta in actiuni si decizii manageriale care rezulta in crearea unui set stabil de functii (posturi) si a relatiilor dintre acestea Elementele functiei de organizare - Postul - Departamentarea - gruparea posturilor - Aria de control -
A-ti petrece anii studentiei la Brasov suna sinonim cu o luuunga vacanta la munte. Frumusetea orasului de la poalele Tam...
MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE\\n\\nSCOALA POSTLICEALA SANITARA\\nHIPPOCRATE CONSTANTA\\n\\n\\n\\n\\nLUCRARE DE DIPLOMA\...