Termenul “discurs” se refera mai mult la problematica vasta a unui camp de cercetare decat la un anumit mod de intelegere a limbajului. Faptul ca termenul presupune relatia limbajului cu parametri ai realitatii nonlingvistice face ca “discursul” sa fie un
Forma de turism poate fi definit? prin aspectul concret pe care îl îmbrac? asocierea/combinarea serviciilor (transport, cazare, alimenta?ie, agrement) ce alc?tuiesc produsul turistic, precum ?i modalitatea de comercializare a acestuia. În practica
The past 20 yr. of consumer research have produced a flurry of research addressing the sociocultural, experiential, symbolic, and ideological aspects of consumption. In this article, we offer a thematic overview of the motivating interests, conceptual orientations, and
In literatura de specialitate, precum si in practica economica, conceptul de marketing are mai multe acceptiuni. In functie de unghiul de abordare, prin termenul de marketing se pot desemna, deopotriva, atat un domeniu al stiintei, o disciplina, un demers socio-economic, cat si
Schimbarile ample si profunde ce au avut loc in cadrul economiei romanesti in ultimii 17 ani, de-a lungul procesului de tranzitie spre economia de piata, au condus la intensificarea luptei concurentiale, iar in acest context, agentii economici au constientizat din ce in ce mai
„Marketingul este procesul managerial prin care se identifica, se anticipeaza si se satisfac in mod profitabil cerintele consumatorului.” (Chartered Institute of Marketing) Marketingul - procesul de planificare si de concepere a unor idei, bunuri si servicii.
Concurenta reprezinta un fenomen deosebit de important pentru viata economica, dar si pentru viata sociala, deoarece ea reprezinta factorul motor care motiveaza, atat afacerile, cat si existenta oamenilor. Concurenta este privita ca o rivalitate sau o intrecere intr-un anumit
Politici de marketing Capitolul 4. Strategia de piata si mixul de marketing 4.1. Continutul si locul strategiei de piata 4.2 Strategia de piata - nucleul politicii de marketing 4.3. Marketingul - mix - instrument specific de operationalizare a strategiei de piata
Capitolul 3. Piata intreprinderii 3.1 Continutul pietei intreprinderii 3.2 Sfera pietei intreprinderii 3.3 Dimensiunile pietei intreprinderii 3.3.1. Aria (localizarea) pietei 3.3.2. Structura pietei
Prezentare Power-Point (13 slide-uri) Partea 1. Fundamentele marketingului Capitolul 1. Esenta marketingului Confruntare cu o crestere continua a complexitatii si a exigentelor pietei, intreprinderile - sa se adapteze "regulilor de joc" ale economiei de piata; - sa
Crezi ca esti un fan Harry Potter?Afla cat de multe sti!
mai multe »A-ti petrece anii studentiei la Brasov suna sinonim cu o luuunga vacanta la munte. Frumusetea orasului de la poalele Tam...
MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE\\n\\nSCOALA POSTLICEALA SANITARA\\nHIPPOCRATE CONSTANTA\\n\\n\\n\\n\\nLUCRARE DE DIPLOMA\...