Cercetarea de piata consta in culegerea,inregistrarea si analizarea datelor,informatiilor ce se refera la o gama variata de variabile care pot afecta mixul de marketing. Cercetarea de marketing poate fi utilizata pentru investigarea urmatoarelor aspecte: Imaginea bancii -
Am aratat ca un mod important de influentare a partenerului in negociere se bazeaza pe comunicare, prin argumentare si chiar prin comunicarea de informare. Influentarea partenerului se realizeaza si prin alte mijloace decat cele exclusiv comunicationale. Despre diferite tactici
Un buget de publicitate consistent nu garanteaza reusita unei campanii de publicitate. Doua firme pot cheltui aceeasi suma cu activitatea respectiva si sa obtina rezultate complet diferite.Cercetarile demonstreaza faptul ca mesajele creative pot avea o importanta mai mare pentru
Adam Smith - creatorul avantajului absolut- a studiat problematica schimburilor economice internationale in cadrul conceptiei sale generale referitoare la liberalism, maximizarea eficientei si diviziunea muncii Premisele intelegerii teoriei smihiene despre comertul intrnational:
Constituit prin intermediul acordului international exprimat in cadrul Conferintei de la Rio de Janeiro (1992) si prin adoptarea Agendei 21, ca optiune strategica globala pentru secolul urmator. Capacitatea de a satisface cerintele generatiei prezente, fara a compromite
Importanta planificarii activitatii de agromarketing. Cea mai buna modalitate de a prezice viitorul este aceea de a-l inventa. Unii autori considera ca la intocmirea Planului de afaceri trebuie avut in vedere si un Plan de marketing, prin care se demonstreaza, printr-un studiu
Locul activitatii de marketing in activitatea economica a intreprinderii agroalimentare Teoria economica a iden tificat cinci functiuni ale intreprinderii: cercetare-dezvoltare, productie, comerciala, financiar-contabila si de personal. Functiunea comerciala cuprinde, de regula,
Politica de marketing reprezinta un ansamblu coerent de componente specifice care pot fi politici de productie, de dezvoltare, de aprovizionare, politici financiare, comerciale de cercetare etc, fiecare din acestea inscriindu-se intr-un cadru predeterminat, de preferinta
Cercetarea de marketing este functia care leaga cumparatorul, consumatorul si publicul larg cu specialistul de marketing prin intermediul informatiilor - informatii prin care se identifica si se definesc oportunitatile si problemele, se genereaza, clarifica si evalueaza
Situand la baza oricarei activitati economice, cerintele pietei, respectiv a nevoilor de consum a caror satisfacere se urmareste, marketingul este de neconceput fara investigarea acestora, fara existenta unui flux sistematic de informatii intre componentele mediului in care
Clima, hidrografia, vegetatia, fauna, solurile . Clasa a opta
mai multe »A-ti petrece anii studentiei la Brasov suna sinonim cu o luuunga vacanta la munte. Frumusetea orasului de la poalele Tam...
MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE\\n\\nSCOALA POSTLICEALA SANITARA\\nHIPPOCRATE CONSTANTA\\n\\n\\n\\n\\nLUCRARE DE DIPLOMA\...