Acest curs are rolul de a familiariza studentii cu problematica marketingului, in contextul activitatilor derulate la nivelul agentilor economici. Marketingul presupune utilizarea unor metode si tehnici specifice privind adaptarea ofertei agentilor economici la cerintele pietei
Economia reprezinta ansamblul activitatilor economice legate de procesele de productie, circulatie, repartitie si consum a bunurilor economice. Structura economiei: a) MicroEc – include unitatile primare de activitate economica (ex: intreprinderile individuale, de arenda,
Marketingul = o noua filosofie cu privire la orientarea si realizarea activitatilor umane, indiferent de natrura lor. Esenta acestei noi conceptii=satisfacerea necesitatilor consumatorilor prin calitate, valoare si servicii. Marketingul = o modalitate de actiune practica
Ponderea datoriei publice in PIB este un indicator care arata masura in care este grevat PIB-ul unei tari de obligatiile privind datoria publica, insa este un indicator cu valoare teoretica, deoarece nici o tara nu-si va folosi integral PIB-ul dintr-un an pentru rambursarea
Interculturalul si comportamentul organizatiei Principalele probleme de reflexie includ: - Aparenta unei relatii conflictuale intre scopul si obiectivele intreprinderii si specificitatea culturala; - Unele particularitati culturale si interculturale pot avea influente importante
Efes Beverage Group (EBG) reprezinta un grup de companii care cuprinde unitatea Anadolu Efes Birac?l?k ve Malt Sanayii A.s. (Anadolu Efes), reprezentantele si filialele acesteia. EBG produce si comercializeaza bere, malt si bauturi racoritoare pe teritoriul Turciei, al tarilor
Cadrul general al problemei Conceptului cuprinzator de logistica a afacerilor, priveste atat aspectele fizice aprovizionare, transport, depozitare, distribuire, cat mai ales cele de conducere, de abordare sistemica incluzand prelucrarea comenzilor, gestiunea stocurilor si
Managerul este persoana care are puterea sa ia o decizie (coordonatorul). Motivatiile managerului - nevoia de putere; - nevoia muncii in echipa; - cautarea respectului social aferent pozitiei;
Deciziile cu privire la marca ocupa astazi un loc important in strategia de comunicare si, implicit, in strategia de marketing a organizatiilor. Utilizarea marcilor de catre agentii economici reprezinta o necesitate din cel putin doua motive: pe de o parte, marca este cea care
Comunicarea reprezinta actiunea de a face cunoscut, a informa, da de stire, a spune, a instiinta. in economie si in afaceri, comunicarea este foarte importanta prin aparitia in ultimele decenii a unor noi tehnologii informatice si de comunicatii, ceea ce a contribuit
A-ti petrece anii studentiei la Brasov suna sinonim cu o luuunga vacanta la munte. Frumusetea orasului de la poalele Tam...
MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE\\n\\nSCOALA POSTLICEALA SANITARA\\nHIPPOCRATE CONSTANTA\\n\\n\\n\\n\\nLUCRARE DE DIPLOMA\...