I.Introducere. Cursul reuneste, sub forma unei sinteze, cele mai importante etape ale constituirii sistemului mass-media, de la „protoistoria” fenomenului pana la cele mai recente realizari din domeniu, cunoscute sub denumirea multimedia. II.Obiective. Consta in
Principiul statului de drept consacrat in art. 1 alin (3) al Constitutiei: „Romania este stat de drept, democratic si social ...”. Fireste, simpla adeziune formala nu este suficienta pentru a transforma tara noastra intr-un adevarat stat de drept; adeziunea
Exista sute de definitii ale comunicarii, fiecare dintre ele accentuand asupra unui aspect sau al altuia, in functie de orientarea celui care a dat-o. Comunicarea este un proces continuu si o parte integranta a lumii in care traim, care faureste contextul social, dar si tesatura
Cursul de fata - Mass media si societatea - isi propune sa surprinda impactul major pe caremedia il au asupra vietii sociale. Cel mai semnificativ argument in aceasta privinta il constituie faptul ca momente importante in studiul opiniei publice, in constituirea unor teorii
Definitie : Agentia de presa este o institutie de stat si privata care aduna, claseaza si trateaza informatia de orice natura precum si ilustratii in scopul transmiterii lor cel mai adesea sub forma de abonament
Ancheta, ca specie publicistica de teren, isi propune sa evoce si, mai ales, sa aprofundeze, prin investigare directa, mari probleme economice, sociale, politice, culturale de actualitate sau nu. Desi se asemana pana
Intr-adevar, proiectul unei discipline care sa studieze ansamblul culturii, dizolvand in semne o imensa varietate de obiecte si evenimente, poate lasa impresia unui „imperialism” semiotic arogant. Cand o disciplina isi defineste propriul obiect ca fiind „orice
1.PUBLICITATEA 1.1. Definitie Publicitatea (sinonima termenului englez advertising) este definita astfel de Asociatia Americana de Marketing : „Orice forma platita de promovare nonpersonala de idei, bunuri sau servicii, de catre un anuntator ( engl.announcer)
La fel ca o campanie de Relatii Publice, o campanie publicitara este rezultatul unui intens efort de planificare. Pentru a se asigura ca mesajul referitor la produsul sau serviciul de promovat va fi perceput si, in final, insusit de catre publicul-tinta, specialistii in
In sensul cel mai larg, acest termen se refera la orice grup ai carui membri au un interes comun, intr-o anumita situatie, sau impartasesc valori comune; astfel, un partid politic, managerii unei corporatii, fanii unei formatii, candidatii la examenul de admitere etc. pot fi
Constitutiile din Romanie.\r\nAcademia de politie
mai multe »A-ti petrece anii studentiei la Brasov suna sinonim cu o luuunga vacanta la munte. Frumusetea orasului de la poalele Tam...
MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE\\n\\nSCOALA POSTLICEALA SANITARA\\nHIPPOCRATE CONSTANTA\\n\\n\\n\\n\\nLUCRARE DE DIPLOMA\...