Laborator Stabilitatea termica a policlorurii de vinil

Publicat: 04 Ian 2010 00:00

Substantele macromoleculare se pot clasifica dupa criterii foarte variate: in functie de origine se deosebesc: substante macromoleculare naturale, ca de exemplu cauciucul natural, gutaperca (hidrocarburi); celuloza, amidonul, glicogenul (polizaharide); cazeina, gelatina, hemoglobina (proteine); substante macromoleculare artificiale, care se obtin prin modificarea chimica a celor naturali. Exemple sunt viscoza sau celuloidul (care se obtin din celuloza), galalitul (care se obtine din cazeina); substante macromoleculare sintetice, care se obtin din substante cu molecule mici. Exemple sunt cauciucurile de sinteza, materiale plastice, firele si fibrele sintetice.

Dupa criteriul structurii exista: polimeri liniari, in care fiecare macromolecula este alcatuita dintr-o catena filiforma; polimeri ramificati, la care macromoleculele sint formate din catene ramificate; polimeri tridimensionali, la care catenele sint legate intre ele chimic prin punti constituite din meri sau alti agenti de legatura, formand un gen de carcasa spatiala.

Reduceri semnificative la numeroase modele de saltea yoga!

Indiferent daca esti incepator sau avansat in aceasta practica straveche, cu accesoriile potrivite, sedintele de asane se pot schimba considerabil, devenind mai eficiente! Si, pentru ca acum poti gasi reduceri atractive la numeroase modele de saltea yoga si alegerea poate fi coplesitoare, iata

Apartamente in regim hotelier - cazarea ideala pentru studenti

Înscrierea la facultate se apropie cu pași repezi iar elevii au început deja să își aleagă universitatea unde doresc să își continue studiile. București se află printre preferințele acestora datorită prestigiului pe care îl

Metodele eficiente care te tin in siguranta cand pleci la drum lung

Fie ca trebuie sa te deplasezi in vacanta, in afara orasului sau sa iti vizitezi rudele si sa pleci la drum lung, trebuie sa te pregatesti din toate punctele de vedere, ca sa ajungi cu bine la destinatie. Deci, ai nevoie de cateva masuri de precautie, in timp ce tii cont de anumite aspecte

Abilitatile sociale sunt un avantaj la angajare. Tu le ai?

Abilitatle sociale, cunoscute, de asemenea, si ca soft skills , au devenit din ce in ce mai importante pentru companiile mari, dar nu numai, atat in ceea ce priveste procesul de recrutare, cat si in cel de perfectionare a angajatilor.  Din pacate, aceste abilitati, pe care doar o mica parte