Comunicarea cu media pe timp de criza corporativa

Publicat: 08 Oct 2011 00:00

Globalizarea business-ului si accesul larg catre mass-media datorita tehnologiei a facut ca organizatiile sa fie mai expuse decat niciodata. Daca aceste companii nu stiu cum sa publice si sa expuna in timpuri de criza atunci respectiva criza se poate aprofunda.

Totusi, companiile trebuie sa fie constiente de felul in care trebuie sa comunice cu media in fiecare moment. Asadar, scopul acestui studiu este sa obtin o intelegere profunda despre felul in care companiile din Romania si Suedia comunica cu media in timpuri de criza. Pentru a putea reusi acest lucru am condus un studiu de caz pe ABB si Skandia, doua companii care in timpuri de criza au fost sub atentia mass-mediei.


Principalele concluzii ce pot fi trase din acest studiu sunt acelea ca respectivele companii trebuie sa aiba in vedere relatiile cu media la tot pasul pentru a putea sa le pastreze la un nivel bun. Companiile ar trebui sa aiba un plan prestabilit de comunicare in timp de criza si un purtator de cuvant pe care se pot baza in cazul unei crize iminente. Mai departe, studiul descopera ca pentru a comunica eficient in timpul unei crize, companiile trebuie sa isi convinga publicul tinta sa le ramana fidel, cu ajutorul mass-mediei.


In cele din urma, in faza post-criza, este esential ca aceste companii sa arate un interes sincer in rezolvarea crizei. Reputatia, precum si imaginea unei companii a devenit un considerent critic in functionarea unei companii in zilele noastre. Acestea sunt vitale pentru atragerea de investitori, clienti si angajati bine pregatiti. Reputatia unei corporatii este supusa unor teste severe atunci cand aceasta are de infruntat o criza.

Darling and Kash ne arata ca o companie ar trebui sa stie ca atunci cand se confrunta cu o criza, de fapt o firma se confrunta cu managementul reputatiei . in timpul ce crearea unei reputatii pe piata de catre o companie dureaza un timp indelungat, aceasta poate fi totodata distrusa peste noapte de catre un singur eveniment gestionat gresit.

Trebuie sa citesti

Criteriile de selectie ale unui motocultor
Criteriile de selectie ale unui motocultor

Ce sunt motocultoarele? Motocultorul este  o masinarie agricola ce poate sa prelucreze terenurile agricole. Este alimentat la priza si are capacitatea de a fi dotat cu mai multe accesorii. Cu ajutorul motouneltei si accesoriilor se poate realiza o gama larga de activitati. Atunci cand cumperi

De sarbatori nu uitam de distractia celor mici
De sarbatori nu uitam de distractia celor mici

In toata agitatia acestei luni, cu pregatirile specifice pentru Craciun, adultii nu trebuie sa uite de distractia celor mici. Petrecerile pentru copii au devenit o moda si, mai mult decat a urmari un trend, este vorba despre bucuria adusa celor mici. Paradisul Personajelor vine cu un pachet de

Succesul in pariuri sportive depinde de anumiti factori - care sunt acestia
Succesul in pariuri sportive depinde de anumiti factori - care sunt acestia

De pariat poate paria toata lumea, insa succesul din asta este unul mai rar. Se spun multe despre strategii, cum sa faci biletul zilei, insa in final specialistii vorbesc si despre anumiti factori ce determina si ei succesul. La baza vor fi cunostintele sportive . Nu de putine ori am auzit acest

Black Friday cu preturi microscopice la produsele de la GSMnet
Black Friday cu preturi microscopice la produsele de la GSMnet

Ziua de Black Friday aduce numeroase avantaje pentru pasionatii de tehnologie. In prezent, pretentiile ce fac referire la ultimele gadget-uri tehnologice sunt destul de mari. Utilizatorii sunt foarte bine documentati cu privire la specificatiile smartphone-urilor, dar și în ceea ce

Despre mecanici auto si ateliere de reparatii
Despre mecanici auto si ateliere de reparatii

Sunt foarte puțini mecanici auto de încredere pe piață. Sunt foarte puțini mecanici auto în general, care sunt bombardați de o mulțime de clienți cu lucrări de reparații din care toți își doresc să fie ei o prioritate,

Teste Online

Cat de mult iti place populatia Chineza si Japoneza?

In acest test vei afla cat de mult iti place China si Japonia.

mai multe »
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.