studentie.ro  » universitar » lucrari de diploma » Imaginea femeii in mass media

Imaginea femeii in mass media

Publicat: 03 Mar 2015 | Vizualizari: 2428

INTRODUCERE .................. 3

CAPITOLUL 1: MASS-MEDIA ................ 4
1.1. Mass-Media de ieri si de azi ...................... 6
1.2. Efectele negative ale mediatizarii femeii celebre din Romania .................. 16

CAPITOLUL 2: EVOLUTIA FEMEII DE-A LUNGUL TIMPULUI ................... 21
2.1. Societatea si femeile ................. 21
2.2. Femei, putere si patriarhat .............................. 21
2.3. Teorii feministe ................. 23
2.4. Femeia si primele posturi de munca ..................... 27
2.5. Conditia femeilor din Romania ......................... 28
2.6. Femeile din secolul al XIX-lea, inceputul secolului al XIX-lea ....................... 39

CAPITOLUL 3: PUBLICATIILE PENTRU FEMEI ...................... 47
3.1. Primele publicarii destinate femeii .................... 47
3.2. Revistele pentru femei vs. revistele pentru barbati .................... 52
3.3 Cele mai vandute reviste pentru femei ................... 55
3.4. Femeia de succes din reclame ............. 57

CAPITOLUL 4: TELEVIZIUNEA, CEL MAI MARE INSTRUMENT DE MEDIATIZARE ............................ 66
4.1. Televiziunea si femeile .................. 66
4.2. Femeile si televiziunea .................. 69

CAPITOLUL 5: STUDIU DE CAZ ................. 71
5.1. Nobelul la feminin ............ 71
5.2. Regina Maria a Romaniei ....................... 73
5.3. Lady Diana ................. 75
5.4. Hariclea Darclee .............. 77
5.5. Condoleezza Rice .................... 80
5.6. Oprah Winfrey ................. 83
5.7. Mihaela Radulescu ................. 87
5.8. Andreea Marin-Banica ................. 88
5.9. Monica Tatoiu ................. 89
5.10. Gabriela Vranceanu-Firea ...................... 91
5.11. Andreea Esca ................. 92
5.12. Margaret Thatcher .................. 94

CONCLUZII .................. 96

BIBLIOGRAFIE
..................... 98

 
 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 
 

Jobs

Firma: Michael Dommermuth SRL
Nivel cariera: 6 - 12 luni
Tipul postului: Full-time
Tara: Germania
Perioada de valabilitate: 2021-07-28 00:00:00 - 2021-07-29 00:00:00