studentie.ro  » universitar » lucrari de diploma » Stereotipuri privind imaginea femeii in reclamele televizate

Stereotipuri privind imaginea femeii in reclamele televizate

Publicat: 10 Iun 2013 | Vizualizari: 1551

CUPRINS

Introducere....................................................................................................4

Capitolul I: Analiza generala a stereotipurilor de gen..........................5
1.1. Definitii ale stereotipurilor de gen.......................................................5
1.2. Caracteristici ale stereotipurilor de gen.............................................7
1.3. Modul de transmitere ale stereotipurilor de gen............................10
1.3.1. Factori biologici..............................................................................12
1.3.2. Socializarea si insusirea rolului.................................................13

Capitolul II : Exemple ale stereotipurilor privind imaginea femeii in reclame si analizarea acestora - Studiu de caz.......................................................................................................................................................18
2.1. Scurt istoric asupra reclamelor..............................................................................................18
2.2. Roluri de gen in spatii publicitare..........................................................................................18
2.3. De la publicitate la manipulare...............................................................................................22
2.4. Stereotipul femeia - obiect sexual in publicitate..................................................................26
2.5. Stereotipul femeii starleta........................................................................................................31
2.5.1. Cum s-a impus femeia de-a lungul timpului....................................................................31
2.5.2. Analiza femeii diva in context romanesc............................................................................32
2.5.3. Analiza femeii diva in context international........................................................................35
2.6. Stereotipul femeii gospodine..................................................................................................38


Concluzii..............................................................................................................................................40


Bibliografie..........................................................................................................................................41

 
 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 
 

Jobs

Firma: ALGIDA CENTER SRL
Nivel cariera: 2 - 3 ani
Tipul postului: Full-time
Oras: Ilfov
Perioada de valabilitate: 2021-09-18 00:00:00 - 2021-10-10 00:00:00