Analiza managementului vanzarilor la SC PETROM SA

Publicat: 16 Mai 2013 00:00

CUPRINS




INTRODUCERE……………………………………………..............................................…4

CAPITOLUL 1: CONDUCEREA FORTEI DE VANZARI………………...............….......6
1.1 FORTA DE VANZARE………………………………...............................................….6
1.1.1 Forta de vanzare:definitie,obiective,avantaje........................................................6
1.1.2 Procesul de conducere in vanzari: surse............................................................12
1.2 INDRUMAREA ECHIPEI DE VaNZaRI......................................................................16
1.2.1 Echipa de vanzari:definitie;formare....................................................................16
1.2.2 Conducerea echipei de vanzari:managerul de vanzari’-descriere,functii...17
1.2.3 Stiluri de conducere...............................................................................................19


CAPITOLUL 2: STUDIU DE CAZ.......................................................................................22
2.1 PREZENTAREA FIRMEI...............................................................................................22
2.1.1 Istoricul firmei………………………………….........................................……..22
2.1.2 Petrom - date generale…………………………….....................................….29
2.1.3 Viziune, misiune obiective ale firmei……………....................................…...30
2.2 MODUL DE ORGANIZARE AL FIRMEI……................................................………..31
2.2.1 Organigrama Petrom.........................................................................................31
2.2.2 Organigrama OMV..............................................................................................31
2.2.3 Structura actionariat...........................................................................................32
2.2.4 Directorat……………………………………………..........................................32
2.2.5 Consiliul de supraveghere………………………..................................…….33
2.3 DESFASURARE STUDIU DE CAZ………………..........................................……..34
2.3.1 Strategie, principii strategice,valorile companiei……..................................34
2.3.2 Activitatea de marketing Si activitatea internationala a companiei Petrom..35
2.3.3 Date economice, rezultate T1/2011,dividende……....................................……36
2.3.4 Analiza SWOT a companiei Petrom…………………..........................................37

CONCLUZII……………………………………………….................................................……41

BIBLIOGRAFIE………………………………………...................................................……….44

ANEXE…………………………………………………….................................................…….45

Trebuie sa citesti

Abilitatile sociale sunt un avantaj la angajare. Tu le ai?
Abilitatile sociale sunt un avantaj la angajare. Tu le ai?

Abilitatle sociale, cunoscute, de asemenea, si ca soft skills , au devenit din ce in ce mai importante pentru companiile mari, dar nu numai, atat in ceea ce priveste procesul de recrutare, cat si in cel de perfectionare a angajatilor.  Din pacate, aceste abilitati, pe care doar o mica parte

TOP 5 curiozitati din spatele unui calculator
TOP 5 curiozitati din spatele unui calculator

Calculatorul este un device indispensabil in zilele noastre. Tehnologia a avansat atat de mult, incat poti face aproape orice din spatele unui calculator, in orice colt al lumii te-ai afla. Copil, adolescent sau adult, toti oamenii traiesc intr-o era a vitezei, in care internetul a luat mare

Cum sa ai o viata plina de adrenalina ca student, fara sa ai nevoie de multi bani
Cum sa ai o viata plina de adrenalina ca student, fara sa ai nevoie de multi bani

Daca esti student, probabil nici nu ai mai simtit cat de palpitanta si plina de provocari e aceasta perioada, avand in vedere contextul pandemic actual care a schimbat fundamental modul de viata al tuturor. In aceste conditii, e si normal sa fii mai mult decat entuziasmat de ridicarea multor

Aspectele importante de care sa tii cont dupa ce vei absolvi facultatea
Aspectele importante de care sa tii cont dupa ce vei absolvi facultatea

Facultatea reprezinta una dintre cele mai frumoase perioade din viata oricarui tanar. Chiar daca presiunea sesiunilor te apasa si trebuie sa pui burta pe carte, ai la dispozitie foarte multe oportunitati ca sa te distrezi si sa traiesti clipa. Totusi, pentru ca nu vei fi student toata viata,

Tipuri de traduceri pentru care este necesara colaborarea cu o agentie
Tipuri de traduceri pentru care este necesara colaborarea cu o agentie

In mod normal, un traducator bun este un specialist in unul sau mai multe tipuri de traducere, atat in traduceri tehnice, cat si in traduceri stiintifice, web, juridice, sau chiar in traduceri financiare. De fapt, in cadrul unei agentii exista specialisti in traduceri pentru fiecare din aceste

Teste Online

esti fata sau baiat

este cel mai tare test si daca raspunzi la intrebari afli ce esti fata sau baiat

mai multe »

Calculator Sarcina