ELABORAREA MIXULUI DE MARKETING

Publicat: 28 Oct 2009 00:00

Lucrarea de fata se concentreaza asupra laturii aplicative a marketingului turistic, evidentiind concepte cu care opereaza acesta: motivatia turistica, cererea si oferta turistica, particularitati ale consumului, sezonalitatea activitatii turistice si strategii de marketing sezoniere.


Ea incearca sa surprinda particularitatile marketingului turistic, particularitati ce pornesc de la mecanismele formarii nevoii pentru prestatia turistica, se continua in formele de manifestare a cererii pe piata turistica, si se materializeaza in pachetul de bunuri si servicii ce formeaza produsul turistic.
Ca studiu de caz concret, lucrarea urmareste aplicarea Mixului de Marketing de catre societatea comerciala PALACE SA Sinaia ca o componenta strategica in vederea atingerii obiectivelor fixate.


CUPRINS


CUPRINS
CUVANT INAINTE


CAPITOLUL 1 : TURISMUL IN ECONOMIA NATIONALA
1.1 LOCUL SI ROLUL TURISMULUI IN ECONOMIE
1.2 FACTORII CARE INFLUENTEAZA EVOLUTIA TURISMULUI
1.3 STUDIUL MOTIVATIEI TURISTICE
1.4 PIATA INTREPRINDERII TURISTICE SI DINAMICA EI
1.4.1 CEREREA TURISTICA
1.4.2 OFERTA TURISTICA
1.5 ACTIVITATEA TURISTICA SI SEZONALITATEA


CAPITOLUL 2: PARTICULARITATI ALE MIXULUI DE MARKETING IN TURISM
2.1 COORDONATE ALE ACTIVITATII DE MARKETING IN TURISM
2.2 ELEMENTE SPECIFICE PRODUSULUI TURISTIC
2.3 POLITICA DE PRETURI SI TARIFE IN TURISM
2.4 POLITICA DE DISTRIBUTIE A PRODUSULUI TURISTIC
2.5 PROMOVAREA TURISTICA


CAPITOLUL 3: SOCIETATEA COMERCIALA "PALACE" SA SINAIA. ISTORIC SI EVOLUTIE
3.1 PREZENTARE GENERALA. SCURT ISTORIC
3.2 PROFIL DE ACTIVITATE
3.3 MEDIUL INTERN AL SOCIETATII "PALACE" SINAIA
3.3.1 RESURSE MATERIALE
3.3.2 RESURSE UMANE
3.3.3 RESURSE FINANCIARE
3.4 MEDIUL EXTERN. LOCUL SOCIETATII "PALACE" S.A. IN OFERTA STATIUNII SINAIA
3.4.1 CONCURENTA
3.4.2 PIATA DE DESFACERE. CLIENTII


CAPITOLUL 4: MIXUL DE MARKETING LA SOCIETATEA COMERCIALA "PALACE" SA SINAIA
4.1 PRODUSUL TURISTIC SI OFERTA SOCIETATII
4.2 TARIFELE PRACTICATE DE SC PALACE SA SI DISTRIBUTIA PRODUSULUI TURISTIC
4.3. PROMOVAREA SI PUBLICITATEA


CONCLUZII

Lucrarea are 80 de pagini.

Trebuie sa citesti

Criteriile de selectie ale unui motocultor
Criteriile de selectie ale unui motocultor

Ce sunt motocultoarele? Motocultorul este  o masinarie agricola ce poate sa prelucreze terenurile agricole. Este alimentat la priza si are capacitatea de a fi dotat cu mai multe accesorii. Cu ajutorul motouneltei si accesoriilor se poate realiza o gama larga de activitati. Atunci cand cumperi

De sarbatori nu uitam de distractia celor mici
De sarbatori nu uitam de distractia celor mici

In toata agitatia acestei luni, cu pregatirile specifice pentru Craciun, adultii nu trebuie sa uite de distractia celor mici. Petrecerile pentru copii au devenit o moda si, mai mult decat a urmari un trend, este vorba despre bucuria adusa celor mici. Paradisul Personajelor vine cu un pachet de

Succesul in pariuri sportive depinde de anumiti factori - care sunt acestia
Succesul in pariuri sportive depinde de anumiti factori - care sunt acestia

De pariat poate paria toata lumea, insa succesul din asta este unul mai rar. Se spun multe despre strategii, cum sa faci biletul zilei, insa in final specialistii vorbesc si despre anumiti factori ce determina si ei succesul. La baza vor fi cunostintele sportive . Nu de putine ori am auzit acest

Black Friday cu preturi microscopice la produsele de la GSMnet
Black Friday cu preturi microscopice la produsele de la GSMnet

Ziua de Black Friday aduce numeroase avantaje pentru pasionatii de tehnologie. In prezent, pretentiile ce fac referire la ultimele gadget-uri tehnologice sunt destul de mari. Utilizatorii sunt foarte bine documentati cu privire la specificatiile smartphone-urilor, dar și în ceea ce

Despre mecanici auto si ateliere de reparatii
Despre mecanici auto si ateliere de reparatii

Sunt foarte puțini mecanici auto de încredere pe piață. Sunt foarte puțini mecanici auto în general, care sunt bombardați de o mulțime de clienți cu lucrări de reparații din care toți își doresc să fie ei o prioritate,

Teste Online

Test grila Istoria Romanilor Cls a VIIIa

Alegeţi varianta care desemnează ordinea cronologică a celor trei aspecte din fiecare grupaj de mai jos

mai multe »
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.