Procesul de Distributie

Publicat: 12 Ian 2010 00:00

Marketingul reprezinta filosofia businessului modern, care da posibilitatea de a elabora o strategie si o tactica eficace de atingere a scopului pentru a orienta lucrul tuturor antreprenorilor spre cerintele pietei. Lucrarea de fata trateaza un subiect actual si important pentru activitatea economica a oricarei intreprinderi – politica de distributia produselor. Importanta activitatii de marketing este majora, deoarece acesta asigura sistema de promovare a produselor, de perfectionare a parametrilor acestora, de stabilire a relatiei feed-back cu consumatorii si alegerea celor mai eficiente cai de dezvoltare ale firmei.

Lucrarea de fata isi propune sa studieze distributia produselor , ca politica de marketing , deoarece a devenit o problema de mare importanta pentru producator. Politica de distributie a devenit una din cheile elaborarii marketingului-mix eficient; coerenta dintre deciziile privitoare la pret, produse, comunicare , promovare, termene, servicii, etc si alegerea canalului si a formulei de distributie constituie unul din aspectele esentiale ale unei politici comerciale.

Lucrarea “Politica de distributie la Heineken Romania”, urmareste atingerea urmatoarelor obiective: traseul pe care il parcurg marfurile pe piata pana ajung la locul de consum; participantii la deplasarea succesiva a marfurilor de-a lungul acestui itinerar: producator-intermediar-consumator, alcatuind un “canal de distributie”; ansamblul operatiunilor care marcheaza trecerea succesiva a marfurilor de la un agent economic la altul pana la intrarea lor definitiva in sfera consumului; “distributia fizica” si aparatul tehnic-reteaua de baze si depozite; dotari, personal-care realizeaza procese, fluxuri si operatiuni la care sunt supuse marfurile cu traseul lor spre consumator.

Cuprins

Introducere……………………………………………………………………..2
Capitolul I. Politica de distributie ,componenta a programului de marketing
1.1. Continutul politicii de distributie …………………………………4
1.2. Strategii in politica de distributie…………………………………..7
Capitolul II. Descrierea societatii comerciale Heineken Romania
2.1. Prezentare generala………………………………………………….10
2.2. Produsele Heineken Romania..............................................................12
2.3. Structura organizatorica......................................................................13
2.4. Pozitia companiei pe piata din Romania............................................16
2.5. Analiza economico financiara.............................................................19
Capitolul III Analiza mediului de marketing la Heineken Romania
3.1. Componentele micromediului de marketing………………………….24
3.2. Componentele macromediului de marketing………………………....31
3.3. Analiza Swot…………………………………………………………..35
Capitolul IV Politica de distributie la Heineken Romania
4.1. Analiza mixului de produs…………………………………………….39
4.2.Elaborarea procesului de distributie…………………………………….45
Concluzii……………………………………………………………………………52
Anexe……………………………………………………………………………….54
Bibliografie………………………………………………………………………….55

Trebuie sa citesti

Criteriile de selectie ale unui motocultor
Criteriile de selectie ale unui motocultor

Ce sunt motocultoarele? Motocultorul este  o masinarie agricola ce poate sa prelucreze terenurile agricole. Este alimentat la priza si are capacitatea de a fi dotat cu mai multe accesorii. Cu ajutorul motouneltei si accesoriilor se poate realiza o gama larga de activitati. Atunci cand cumperi

De sarbatori nu uitam de distractia celor mici
De sarbatori nu uitam de distractia celor mici

In toata agitatia acestei luni, cu pregatirile specifice pentru Craciun, adultii nu trebuie sa uite de distractia celor mici. Petrecerile pentru copii au devenit o moda si, mai mult decat a urmari un trend, este vorba despre bucuria adusa celor mici. Paradisul Personajelor vine cu un pachet de

Succesul in pariuri sportive depinde de anumiti factori - care sunt acestia
Succesul in pariuri sportive depinde de anumiti factori - care sunt acestia

De pariat poate paria toata lumea, insa succesul din asta este unul mai rar. Se spun multe despre strategii, cum sa faci biletul zilei, insa in final specialistii vorbesc si despre anumiti factori ce determina si ei succesul. La baza vor fi cunostintele sportive . Nu de putine ori am auzit acest

Black Friday cu preturi microscopice la produsele de la GSMnet
Black Friday cu preturi microscopice la produsele de la GSMnet

Ziua de Black Friday aduce numeroase avantaje pentru pasionatii de tehnologie. In prezent, pretentiile ce fac referire la ultimele gadget-uri tehnologice sunt destul de mari. Utilizatorii sunt foarte bine documentati cu privire la specificatiile smartphone-urilor, dar și în ceea ce

Despre mecanici auto si ateliere de reparatii
Despre mecanici auto si ateliere de reparatii

Sunt foarte puțini mecanici auto de încredere pe piață. Sunt foarte puțini mecanici auto în general, care sunt bombardați de o mulțime de clienți cu lucrări de reparații din care toți își doresc să fie ei o prioritate,

Teste Online

Ai noroc in dragoste?

Cand vine vorba de dragoste, te consideri o persoana norocoasa sau ghinionista?

mai multe »
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.