Procesul de Distributie

Publicat: 12 Ian 2010 00:00

Marketingul reprezinta filosofia businessului modern, care da posibilitatea de a elabora o strategie si o tactica eficace de atingere a scopului pentru a orienta lucrul tuturor antreprenorilor spre cerintele pietei. Lucrarea de fata trateaza un subiect actual si important pentru activitatea economica a oricarei intreprinderi – politica de distributia produselor. Importanta activitatii de marketing este majora, deoarece acesta asigura sistema de promovare a produselor, de perfectionare a parametrilor acestora, de stabilire a relatiei feed-back cu consumatorii si alegerea celor mai eficiente cai de dezvoltare ale firmei.

Lucrarea de fata isi propune sa studieze distributia produselor , ca politica de marketing , deoarece a devenit o problema de mare importanta pentru producator. Politica de distributie a devenit una din cheile elaborarii marketingului-mix eficient; coerenta dintre deciziile privitoare la pret, produse, comunicare , promovare, termene, servicii, etc si alegerea canalului si a formulei de distributie constituie unul din aspectele esentiale ale unei politici comerciale.

Lucrarea “Politica de distributie la Heineken Romania”, urmareste atingerea urmatoarelor obiective: traseul pe care il parcurg marfurile pe piata pana ajung la locul de consum; participantii la deplasarea succesiva a marfurilor de-a lungul acestui itinerar: producator-intermediar-consumator, alcatuind un “canal de distributie”; ansamblul operatiunilor care marcheaza trecerea succesiva a marfurilor de la un agent economic la altul pana la intrarea lor definitiva in sfera consumului; “distributia fizica” si aparatul tehnic-reteaua de baze si depozite; dotari, personal-care realizeaza procese, fluxuri si operatiuni la care sunt supuse marfurile cu traseul lor spre consumator.

Cuprins

Introducere……………………………………………………………………..2
Capitolul I. Politica de distributie ,componenta a programului de marketing
1.1. Continutul politicii de distributie …………………………………4
1.2. Strategii in politica de distributie…………………………………..7
Capitolul II. Descrierea societatii comerciale Heineken Romania
2.1. Prezentare generala………………………………………………….10
2.2. Produsele Heineken Romania..............................................................12
2.3. Structura organizatorica......................................................................13
2.4. Pozitia companiei pe piata din Romania............................................16
2.5. Analiza economico financiara.............................................................19
Capitolul III Analiza mediului de marketing la Heineken Romania
3.1. Componentele micromediului de marketing………………………….24
3.2. Componentele macromediului de marketing………………………....31
3.3. Analiza Swot…………………………………………………………..35
Capitolul IV Politica de distributie la Heineken Romania
4.1. Analiza mixului de produs…………………………………………….39
4.2.Elaborarea procesului de distributie…………………………………….45
Concluzii……………………………………………………………………………52
Anexe……………………………………………………………………………….54
Bibliografie………………………………………………………………………….55

Trebuie sa citesti

Idei cool pentru a-ti petrece timp de calitate alaturi de sufletul tau pereche
Idei cool pentru a-ti petrece timp de calitate alaturi de sufletul tau pereche

Cand esti intr-o relatie pe termen lung, petrecerea timpului cu persoana iubita este esentiala. Legatura dintre voi se fortifica, capata din ce in ce mai mult sens. Astfel, va descoperiti calitatile, dar mai ales defectele. Mereu veti afla lucruri noi unul despre celalalt (chiar si dupa ani buni de

Viata de student - Iata TOT ce trebuie sa stii despre dragoste, sex si romantism in facultate!
Viata de student - Iata TOT ce trebuie sa stii despre dragoste, sex si romantism in facultate!

Pe langa cursuri, planuri de cariera si alte provocari academice, viata sociala si cea sentimentala sunt extrem de importante pentru orice student. Acesta este momentul in care iti poti intalni marea dragoste sau, dimpotriva, sa ai parte de multe si dureroase dezamagiri. Cel mai probabil te vei

Cum este cariera de traducator - iata cum se desfasoara lucrurile la INOVA
Cum este cariera de traducator - iata cum se desfasoara lucrurile la INOVA

Odata cu evolutia globalizarii si a schimburilor comerciale intre tari, a relocalizarii companiilor, a dezvoltarii multinationalelor, Romania a devenit o piata de desfacere a produselor europene si noneuropene, o zona atractiva pentru investitorii straini care au gasit aici forta de munca mai

Sfaturi pentru a juca la SuperEnalotto
Sfaturi pentru a juca la SuperEnalotto

Cu siguranță știți câte numere SuperEnalotto trebuie să alegeți pentru a câștiga. Știți, de asemenea, unde și când au loc extragerile SuperEnalotto și care sunt șansele de a câștiga la această loterie. Cu

Top 15 deserturi populare in intreaga lume
Top 15 deserturi populare in intreaga lume

Deserturile difera de la o tara la alta: unele sunt usoare si fructate, iar altele vin cu cele mai neasteptate combinatii de gustrui. Ti-am pregatit aici o lista cu cele mai populare deserturi din intreaga lume: Franta: Crème Brûlée Crème brûlée este un desert

Teste Online

Informatica intensiv Pascal 06

Informatica intensiv Pascal 06

mai multe »
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.