Cuprins Capitolul I-Tulburarile de limbaj la varsta prescolara si scolara I.1.Evolutia limbajului la copilul normal I.2.Tulburarile de limbaj-delimitari conceptuale, frecventa la varsta prescolara si scolara. I.3.Influenta tulburarilor de limbaj în structura personalitatii
Iolanda Mitrofan (1998, p.14) defineste cuplul ca fiind „o structura bipolara, de tip biopsihosocial, bazata pe interdeterminism mutual (partenerii se satisfac, se stimuleaza, se dezvolta si se realizeaza ca individualitati biologice, afective si sociale, unul prin
Viata psihica a individului se exprima ca o unitate a fenomenelor subiective cu manifestarile de conduita. In interactiunea individului cu realitatea iau nastere, pe de o parte, fenomene subiective, in marea lor majoritate procese reflectorii, iar pe de alta parte, manifestari
In toate speciile dezvoltarii umane, de la cele mai indepartate si pana la cele mai evaluate, adolescenta s-a remarcat si s-a facut cunoscuta in planul exprimarii comportamentale prin ceea ce are ea mai caracteristic. De aceea, se poate afirma ca adolescenta s-a situat intr-un
I. Introducere Conform opiniei Comitetului de Experti OMS, notiunea de sindrom de dependenta alcoolica este de preferat utilizarii aceleia mai raspandite dar imprecise de alcoolism. Toate consecintele secundare rezultate in urma consumului excesiv de alcool, fie ca implica
METODELE DE INVATAMANT Capitolul I 1.1 Notiuni introductive Din punct de vedere etimologic, termenul "metoda" provine din limba greaca ("metha" = "spre"; "odos" = "cale") si desemneaza o cale
CUPRINS
In lucrarea de fata, intitulata ”Etichetarea in clasa – sursa a esecului scolar?”, mi-am propus abordarea unui subiect de o mare importanta pentru cei doi actori ai campului educational, profesori si elevi. Veti regasi nu numai
A tolera si a fi tolerat, seamana putin cu felul in care Aristotel discuta despre a conduce si a fi condus. si nu cred ca este ceva usor sau lipsit de semnificatie. Tolerarea insasi este adesea subestimata, de parca ar fi minimum pe care l-am putea face pentru semenii
„ Sa nu-i educam pe copiii nostri pentru lumea de azi. Aceasta lume nu va mai exista cand ei vor fi mari; si nimic nu ne permite sa stim cum va fi lumea lor. Atunci sa-i invatam cum sa se adapteze.” (Maria Montessori) (Burnett.A,1962,p. 71) Valorile si
A-ti petrece anii studentiei la Brasov suna sinonim cu o luuunga vacanta la munte. Frumusetea orasului de la poalele Tam...
MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE\\n\\nSCOALA POSTLICEALA SANITARA\\nHIPPOCRATE CONSTANTA\\n\\n\\n\\n\\nLUCRARE DE DIPLOMA\...