CAIET PROBLEME CHIMIE GENERALA

Publicat: 03 Nov 2009 00:00

Substanta chimica este definita ca fiind un tip omogen de materie, cu o compozitie chimica bine definita.
Substantele chimice pot fi subimpartite in doua categorii: substante elementare (elemente chimice) si substante compuse (compusi chimici). Elementul chimic poate fi definit ca fiind tipul de materie care consta din atomi de acelasi fel (adica din atomi ale caror nuclee au toate aceeasi sarcina electrica). Elementele sunt reprezentate printr-un simbol, compus dintr-o litera sau doua, de exemplu, simbolul hidrogenului este H, al oxigenului O, al clorului Cl etc. Simbolurile tuturor elementelor chimice sunt trecute in sistemul periodic al lui Mendeleev.

Ce presupune ingrijirea unei peruci Belher

Purtarea unei peruci a devenit un trend, una din solutiile ingenioase pentru o schimbare de look rapida si de efect. Desi avem tendinta sa asociem peruca cu lipsa parului si automat cu anumite probleme de sanatate, in unele cazuri posesoarele de peruci sunt doar impatimite ale schimbarilor

Sanatatea porumbeilor voiajori, sustinuta prin solutii profesionale de la ProduseColumbofile.ro

Cresterea porumbeilor voiajori este o activitate pe cat de interesanta, pe atat de solicitanta. Grija acordata ingrijirii lor, curatirii mediului in care cresc, precum si alimentatiei nu are timp de repaos. La toate acestea, columbofilii trebuie sa adauge si controalele periodice, respectiv

Ce poti face la Budapesta intr-o singura zi

O zi la Budapesta este o experienta pe care merita sa o incerci oricand. Cu siguranta te va convinge sa revii pentru a descoperi mai pe indelete acest oras cu arhitectura impresionanta si in care fiecare coltisor pare sa spuna o poveste. Impartita in doua de Dunare, Budapesta a devenit un oras

Criteriile de selectie ale unui motocultor

Ce sunt motocultoarele? Motocultorul este  o masinarie agricola ce poate sa prelucreze terenurile agricole. Este alimentat la priza si are capacitatea de a fi dotat cu mai multe accesorii. Cu ajutorul motouneltei si accesoriilor se poate realiza o gama larga de activitati. Atunci cand cumperi

De sarbatori nu uitam de distractia celor mici

In toata agitatia acestei luni, cu pregatirile specifice pentru Craciun, adultii nu trebuie sa uite de distractia celor mici. Petrecerile pentru copii au devenit o moda si, mai mult decat a urmari un trend, este vorba despre bucuria adusa celor mici. Paradisul Personajelor vine cu un pachet de

Injuri mai mult decat vorbesti?

Da, fiecare dintre noi ajunge intr-un punct in care explodeaza de nervi, atunci intra in actiune vocabularul personal. Totusi, cum faci fata situatiil...