Definitia turismului Calatoriile si turismul reprezinta, in esenta, o piata pe care se manifesta cererea consumatorilor pentru o mare varietate de produse si servicii. Aceasta piata prezinta un interes deosebit in majoritatea tarilor, interes datorat ritmului sau de crestere si
Industria hoteliera este o componenta a industriei turismului, fiind o activitate economica din sfera serviciilor. Prin intermediul industriei hoteliere se deruleaza serviciile principale : cazarea si restauratia. Aceste servicii satisfac necesitatile vitale ale turistilor dar
Companiile care externalizeaza partea de logistica, partial sau in totalitate, au motive bine intemeiate sa o faca. Motivele pot fi urmatoarel e: 1. Companiile se re-concentreaza asupra competentelor lor de baza. Firmele vor sa scape de anumite activitati care nu sunt in centrul
Dimensionarea si organizarea fortei de vanzare; Formula generala de determinare a numarului necesar de vanzatori ai unei firme este... In general insa, clientii unei firme sunt impartiti pe mai multe categorii in functie de anumite criterii (de exemplu: dimensiunea lor, zona
La o prima analiza se poate spune ca totalul pietei romanesti de servicii de comunicatii s-a ridicat in anul 2003 la o valoare totala de aproximativ 1,98 miliarde euro, incluzand aici intreg spectrul comunicatiilor: date, voce, telefonie mobila, Internet si cablu. Suma de 1,75
Definitie: terenul valorificarii activitatii unui cerc larg si eterogen de organizatii; categorie economica a productiei de marfuri in care isi gaseste expresia totalitatea actelor de vanzare-cumparare privita in unitate organica cu relatiile pe care le genereaza si in conexiune
Definirea domeniului de activitate (stabilire loc, rol, natura si finalitate); Stabilirea indicatorilor de performanta (set de obiective); Elaborarea ansamblului strategiilor de dezvoltare. Strategia – linia de dezvoltare pe care organizatia si-a propus sa o urmeze pentru
Henry Ford a transformat modul nostru de viata datorita autovehiculelor practice si accesibile. El a fost inventatorul metodelor de productie moderne in masa care au devenit referinta practicilor industriale in cursul primei jumatati a secolului XX. Nascut pe 30 iulie 1863 la
1.Conform definitiei formulate de Comitetul de Definitii al Asociatiei Americane de Marketing, la inceputul anilor ’60 ai secolului XX-lea,cercetarea de marketing reprezinta: a) culegerea,masurarea si inregistrarea datelor referitoare la aspecte legate de marketingul
Analiza pietei - test de sarcina 1. Identificarea elementelor specifice mediului de marketing De la inceputul mileniului, oportunitatile de pe piata sunt mai mari ?i mai diversificate ca niciodata. Au aparut noi consumatori pe pietele in continua cre?tere, iar preferintele
A-ti petrece anii studentiei la Brasov suna sinonim cu o luuunga vacanta la munte. Frumusetea orasului de la poalele Tam...
MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE\\n\\nSCOALA POSTLICEALA SANITARA\\nHIPPOCRATE CONSTANTA\\n\\n\\n\\n\\nLUCRARE DE DIPLOMA\...