studentie.ro  » universitar » seminarii » Strategia de piata

Strategia de piata

Publicat: 01 Iun 2010 | Vizualizari: 1582

Definirea domeniului de activitate (stabilire loc, rol, natura si finalitate); Stabilirea indicatorilor de performanta (set de obiective); Elaborarea ansamblului strategiilor de dezvoltare. Strategia – linia de dezvoltare pe care organizatia si-a propus sa o urmeze pentru a-si atinge obiectivele

componenta a strategiei generale de dezvoltare a organizatiei; stabileste raportul intreprindere-mediu extern (pozitia pe care organizatia doreste sa o obtina în interiorul mediului);

O strategie de piata ADECVATa pp: o selectie corecta a segmentelor ce vor fi deservite; un mix de marketing adecvat;
Sfera de produse si piete (actuale si noi); Vectorul de crestere (directia de dezvoltare); Avantajul concurential (elemente care confera o pozitie puternica); Sinergia întreprinderii (actiunea concertata a mai multor factori)

 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 

Jobs

Firma: Confidential
Nivel cariera: Fara experienta
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI
Perioada de valabilitate: 2023-02-01 00:00:00 - 2023-02-02 00:00:00