Ce salarii ofera companiile prezente la Angajatori de TOP Bucuresti?
3/37838
calendar_month 17 Mar 2016, 00:00
Cel mai maretarg de joburi, Angajatori de TOP, revine in aceasta primavarala Bucuresti cu cea de-a 20 a editie. Evenimentul va avea loc saptamana viitoare, vineri si sambata, pe 25-26 martie, la Sala Palatului.

6 motive pentru care le recomandam celor care sunt in cautarea unui job sa isi noteze in agenda participarea la Angajatori de TOP:

• 100 de companii din domenii variate de activitate, precum FMCG, IT, Telecom, Retail, Farma, Inginerie Servicii, BPO, Banking, E-commerce, Asigurari, Audit si Consultanta;

• 5000 de joburi si oportunitati de cariera pentru profesionisti si persoane entry-level;

• 750 de pozitii in cadrul programelor de internship&trainee, stagiilor de practica;

• 35 de sesiuni de SkillShopuri, TechLaburi si Conferinte;

• Sesiuni gratuite de consiliere in cariera oferite de specialisti in recrutare cu peste 10 ani de experienta;

• Oportunitati de networking cu profesionisti din domeniul lor de interes

Vizitatorii evenimentului au sansasa interactioneze cu peste 300 de reprezentanti din cadrul celor de100 de companii participante. In urma acestei interactiuni, vizitatorii pot afla informatii despre joburile deschisein aceasta perioada, pot aplicala pozitile de interes si pot stabili chiar si data primului interviu. Interviul este o etapa foarte importanta din cadrul procesului de recrutare, iar atentia pe care o acordacandidatii le asigura sau nu obtinerea jobului respectiv. Cateva dintre intrebarile care nu lipsesc din interviurile companiilor care vin la Angajatori de TOP sunt:

Care a fost cea mai mare dificultate intalnitaintr-un proiect si cum ai rezolvat-o?

• Care sunt lucrurile care te nemultumesc la actualul loc de muncasi care sunt necesitatile tale pentru a fi satisfacut?

• Care crezi ca sunt cele mai bune abilitati profesionale ale tale?

• De ce iti doresti acest job?/ De ce ai ales compania noastra?

Salariile oferite de cele 100 de companii participante la Angajatori de TOP Bucurestisunt in directa proportionalitate cu nivelul de experienta, cerintele si domeniul de activitate. Pentru 69% dintre companiile prezente la eveniment, remuneratia oferita pentru pozitiile din cadrul programelor de internship se incadreazain intervalul 300-400 EUR, pentru 34% remuneratia pentru pozitiile entry-level este cuprinsain intervalul 400-500 EUR. In urma raspunsurilor primite, a rezultat ca pentru 38% dintre companii, salariile oferite pentru pozitiile middle-level sunt in intervalul intre 700–1000 EUR, iar pentru pozitiile dedicate candidatilor seniori, remuneratia este cuprinsaintre 1000-1500 EUR si peste 1500 EUR pentru 84% dintre angajatori.



Pe langa salariile oferite, companiile au si o serie de beneficii non-salariale, beneficii mai putin obisnuite pe care le ofera angajatilor. Printre acestea se numara abonamente lunare la sala de sport, masaje de relaxare la locul de munca, program flexibil de lucru, decontarea partiala a abonamentului de internet de acasa, concediul nelimitat, sporul de 25% pentru orele lucrate in weekend, cursuri de gatit, de nutritie, de management al stresului, de primul ajutor, parenting sau asigurarea meselor de pranz.

Astfel de beneficii sunt esentiale pentru mentinerea unui grad ridicat de motivaresi implicare la locul de muncasi ajuta la crearea unor relatii profesionale de succes, iar companiile care participa la Angajatori de TOP Bucurestiisi doresc angajaticare sa performeze la locul de munca. 52% dintre companiile prezente la eveniment ofera astfel de pachete angajatilor, pe langa pachetele salariale.

Ce se intampla cu CV-urile celor care aplica la Angajatori de TOP, pe 25-26 martie?

Pentru cele 5000 de pozitiile deschise, vizitatorii pot aplica folosind un singur CV, in format CV Barcode pe care il pot descarcade pe Hipo.ro dupa crearea unui cont personal. Companiile prezente la eveniment vor scana CV-urile celor cu care vor interactiona, iar in urma participarii la eveniment, CV-urile colectate vor fi sortate in functie de studii, experientasi domeniile de interes ale potentialilor candidati.

Ulterior se va realiza o triere a acestora in functie de oportunitatile de cariera pe care le are compania in urmatoarea perioada. Candidatii ale caror CV-uri sunt reprezentative pentru joburile sau programele de internship/traineeship vor fi contactati telefonic in vederea parcugerii procesului de recrutare. In functie de tipul de pozitie, urmatoarea etapa poate fi reprezentata de un test practic, urmat de un interviu final cu responsabilul de departament.

„Federal-Mogul a deschis in aceasta primavara programul international de dezvoltare - “European Graduate Development Program”, destinat absolventilor de studii superioare din diferite domenii. Acest program rotational de dezvoltare al viitorilor lideri are o durata de 2 ani si ofera posibilitatea absolventilor de a-si incepe cariera profesionalain interiorul companiei. Programul ofera oportunitati de dezvoltare in toate cele 3 entitati Federal-Mogul Motorparts din Romania- la fabriciile din Ploiesti cautam ingineri in zonele de Proces, Calitate si de Productie, iar in centrul de servicii din Bucuresti avem pozitii deschise in departamentele Achizitii si Resurse Umane” - Simona Scutaru, Service Center Site Leader & HR Country Manager,Federal-Mogul Motorparts.

„In aceasta primavara vom continua sa sprijinim procesul de intrare al tinerei generatii in mediul de afaceri prin programele de dezvoltare pe care Kaufland Romania le ofera. Programele de Trainee urmaresc aprofundarea cunostintelor intr-un singur department al companiei, iar Kaufland Management Program ofera ocazia tinerilor absolventi sainteleaga activitatea complexa a unui retailer international de succes, din perspectiva celor 3 domenii de activitate: Vanzari, Logisticasi Sediul Central. Vino la standul Kaufland din cadrul Angajatori de TOP si afla mai multe detalii de la echipa noastra” - Estera ANGHELESCU, Director departament Dezvoltare Personal si Employer Branding, Kaufland Romania.

„La editia de primavara a evenimentului punem la dispozitia celor interesati o varietate de pozitii deschise in acest moment pentru vorbitorii de limba germana,italianasi franceza, a caror activitate se va desfasura la sediul nostru din Bucuresti, cu incepere in perioada imediat urmatoare. Planul pentru anul 2016 pune accentul pe recrutarea a 100 de noi angajati” - Daniela Micusan, Managing Director, Allianz Worldwide Partners Romania.

Pe langa oportunitatile de cariera, in cadrul evenimentului vor avea loc 35 de sesiuni de SkillShopuri, TechLaburi si Conferinte pe diferite domenii, in cadrul carora vor fi prezentate informatii despre structura companiilor participante, proiectele in desfasurare, competentele si abilitatile cautate de angajatori, evolutii profesionale, planurile de crestere etc.

Printre companiile care vor sustine SkillShopuri si Conferinte dedicate profesionistilor, studentilor si absolventilor la inceput de cariera se numara: Coca-Cola HBC, IBM, Avon, Oracle, DB Schenker, Dell, Unicredit Business Integrated Solutions, JTI, EY Romania, Deloitte, Lidl, BCR, Computer Generated Solutions, Telus International Europe, Allianz Worldwide Partners. Participarea la SkillShopuri si Conferinte este gratuita, iar cei interesati pot afla mai multe detalii aici: http://www.hipo.ro/locuri-de-munca/angajatoridetop/bucuresti/conferinte_seminari

Cateva dintre companiile care pot fi intalnite la Angajatori de TOP Bucuresti sunt: Adecco, Wipro, Xerox, Lidl Romania, CCC, Misys Financial Software, Microsoft, McDonald`s Romania, Brico Depot, JYSK, Societe Generale European Business Services, Intralinks, Stefanini Romania, Computer Generated Solutions Romania, TELUS International Europe, HP Inc, TELEKOM Romania, BearingPoint Romania, DB Schenker SSC, Allianz Worldwide Partners, Avira Soft, UniCredit Business Integrated Solutions, Bitdefender, Automatic Data Processing (ADP) Romania, Banca Transilvania, Kaufland Romania, UNIQA Asigurari, Luxoft, BCR, Oracle, NN Asigurari de Viata, Hewlett Packard Enterprise, Genpact, Vodafone Shared Services Romania, Coca-Cola HBC Romania, Schneider Electric, JTI, WNS Romania, Unilever, IBM, Orange, DB Schenker, Carrefour, AVON Romania, P&G, Dell, SNC Lavalin, Deloitte, Veeam Software, Playtika, Ericsson Telecommunications Romania, PepsiCo, Raiffeisen Bank, Grup Renault Romania, Accenture, Federal Mogul Motorparts, DB Global Technology, Teamnet.

Detalii despre eveniment, companii participante si programul celor 35 de sesiuni de SkillShopuri, TechLaburi si Conferintepot fi regasite la sectiunea dedicata targului pe www.hipo.ro.