Peste 2 500 de joburi deschise si 60 de companii la edi?ia Angajatori de Top Timi?oara
calendar_month 12 Mar 2016, 00:00
Cea de-a 8-a ediţie a celui mai mare târg de carieră, Angajatori de TOP, revine în luna martie în Banat. Evenimentul de carieră dedicat profesioniştilor şi tinerilor aflaţi în căutarea unui job va avea loc în perioada 18-19 martie, la Centrul Regional de Afaceri.
Cei care sunt în căutarea unui loc de muncă vor putea alege din peste 2500 de joburi deschise în 60 de companii. Majoritatea angajatorilor au stabilită strategia de recrutare pentru următoarea perioada, iar planurile de dezvoltare ale acestora sunt în zone variate de activitate şi pe nivele de experienţă diferite, de la poziţii adresate profesioniştilor, până la joburi adresate juniorilor.
Ediţia aceasta a evenimentului se remarcă printr-o diversitate a oportunităţilor de carieră. Cele 60 de companii provind din peste 15 domenii de activitate, de la IT&C (32%), Inginerie (16%), Automotive (10%), Retail (8%), Audit şi Consultanţă (6%), Producţie (6%), Servicii şi BPO (6%), FMCG (5%), Banking (3%), Logistică şi Transporturi (3%), Agenţii de recrutare (2%), Asigurări(2%) şi Construcţii (2%).
Care este modalitatea de aplicare la joburile din cadrul Angajatori de TOP? Pentru joburile, vizitatorii pot aplica folosind un singur CV Barcode. Este o modalitate rapidă şi eficientă atât în avantajul candidaţilor, dar şi al companiilor. Pentru a obţine un CV Barcode, vizitatorii evenimentului trebuie să îşi facă un cont pe platforma www.hipo.ro.După completarea CV-ului au posibilitatea să descarce CV-ul în formă Barcode, pe care ulterior să îl printeze şi să aplice la joburile deschise de cele 60 de companii.
Ce se întâmplă nou la ediţia Angajatori de Top Timişoara? Noutatea constă în posibilitatea candidaţilor de a participa la o serie de interviuri – fulger, susţinute în cele două zile ale evenimentului. Conceptul de speed interview (interviuri-fulger) este unul dintre cele mai noi tehnici de recrutare, care prezintă avantaje de ambele părţi. Pentru candidaţi, beneficiul este că vor fi expuşi la o serie de interviuri cu un număr mare de companii într-o perioadă limitată de timp, maximizând astfel şansa de a găsi un loc de muncă, iar pentru companii, le oferă posibilitatea să avanseze în procesul de recrutare şi să îşi acopere, astfel, poziţiile disponibile mult mai rapid. Interviurile vor avea loc pe 18-19 martie în cadrul CRAFT, într-un spaţiu special amenajat.
În plus, în cadrul ediţiei din această primăvară, la standurile companiilor cu centre R&D, vizitatorii pot testa o serie de inovaţii tehnologice, dispozitive portabile, vor putea să experimenteze cele mai noi tehnologii, device-uri şi gadgeturi, la crearea cărora există posibilitatea să contribuie, dacă vor fi selectaţi pentru joburi din R&D (research and development – cercetare şi dezvoltare) sau inginerie.
Ediţia aceasta a evenimentului Angajatori de TOP Timişoara reuneşte și 25 de sesiuni denumite SkillShops şi TechTalks, prin care participanţii vor avea parte de o experienţă unică, sesiuni şi discuţii cu reprezentanţii companiilor. Prin sesiunile SkillShops, candidaţii au posibilitatea de a descoperi ce abilităţi şi competenţe caută companiile, cum le poţi îmbunătăţi şi cum poţi deveni un candidat potrivit pentru a face parte din echipa lor. Câteva dintre companiile care vor susţine astfel de prezentări sunt: EY România, Accenture, Lidl Romînia, Valeo, Zoppas Industries Group, Continental, Leman Industrie.
TechTalks sunt sesiuni dedicate candidaţilor cu profil tehnic, celor care sunt pasionaţi de tehnologie si vor să afle informaţii cu privire la ultimele tendinţe în tehnologie, pe 3 direcţii: Software Development, Cloud și Big Data, respectiv Embedded Software. Companiile vor susţine demonstraţii live de scripting şi vor prezenta studii de caz şi proiecte la care lucrează în prezent.Câţiva dintre angajatorii care pot fi întâlniţi în cadrul acestor sesiuni sunt: BearingPoint, Nokia, Yazaki Component Technology, Movidius, Atos IT, Microsoft, Atigeo, Continental, Visma Software, IBM.
Detalii despre eveniment, companii participante şi programulcelor 25 de conferinţe şi workshopuri susţinute de companii pot fi regăsite la secţiunea dedicată târgului pe www.hipo.ro.
Dupa evenimentul din Timisoara, urmeaza editia din Bucuresti ce va avea loc pe 25-26 martie la Sala Palatului. Angajatori de TOP Bucuresti reuneşte 100 de companii şi 5000 de joburi. Angajatorii au planificat o creştere cu 25% la capitolul poziţii deschise în comparaţie cu ediţia din toamnă 2015. Pe lângă oportunităţile de carieră, în cadrul evenimentului vor avea lor o serie de workshopuri şi conferinţe pe diferite domenii, în cadrul cărora vor fi prezentate informaţii despre structura companiei, proiectele în desfășurare, competenţele şi abilităţile căutate de angajatori, evoluţie profesională, planurile de creştere etc. Participarea la workshopuri şi conferinţe este gratuită, iar cei interesaţi pot afla mai multe detalii aici: http://www.hipo.ro/locuri-de-muncă/angajatoridetop/bucureşti/conferinţe_seminarii