ADVERTISING, PR SAU MARKETING DIRECT?
4/4409
calendar_month 22 Aug 2007, 00:00
Participand la trainingul Start Promo din 20 - 21 septembrie 2007 vei afla care sunt principalele tehnici de comunicare de marketing si care sunt cele mai potrivite pentru produsul sau compania pe care le promovezi, cum si cand sa le folosesti pentru a obtine rezultate maxime.

Start Promo se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse si medii despre comunicarea de marketing si care doresc sa isi dezvolte cunostintele in domeniul comunicarii de marketing.


Start Promo se va desfasura pe durata a doua zile, 20 si 21 septembrie, in Bucuresti la Hotel Parc si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu.
Trainingul Start Promo are ca obiective consolidarea bazei de cunostinte in domeniul promovarii si se adreseaza tuturor celor care au constientizat nevoia imperioasa de a comunica eficient cu mediul de afaceri, insa nu detin o baza de cunostinte teoretice in acest domeniu.

Efectul pe care il dorim in randul participantilor este de acumulare a unei baze de cunostinte in domeniu suficiente pentru a putea crea campanii de comunicare eficiente care sa atinga obiectivele urmarite

Tematica Start Promo este:

1. Introducere in Comunicarea de Marketing


Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare

Rolul comunicarii de marketing in afaceri

Publicurile catre care se comunica

Obiectivele comunicarii de marketing

Notiuni elementare de branding - pozitionare a marcilor

Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing

Publicitate (advertising)

Relatii Publice (PR)

Comunicarea prin Eveniment

Promovarea Vanzarilor

Marketing Direct

Comunicare on-line

Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing

Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare

Pozitionarea Marcii care va fi comunicata

Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare

Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare

Alegerea axului comunicational

Determinarea bugetului

Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media

Evaluarea Campaniei de Comunicare

Pachetul de Training contine:

Participarea la Lucrarile Trainingului

Suporturi de curs

Diploma de participare

Masa de pranz in fiecare zi

Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi

Taxa de participare este de 600 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :

10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 7 septembrie 2007.

5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Termenul limita pentru inscrieri este 17 septembrie.

Pentru mai multe informatii contactati pe Nicoale Naumof, 0765216491 www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.