TRAINING DE MARKETING PENTRU SOFTWARE BYTE MARKETING 26 27 OCTOMBRIE 2007

calendar_month 11 Sep 2007, 00:00
Byte Marketing Training este un training deschis de marketing pentru aplicatii software, cu durata de 2 zile. Se adreseaza persoanelor din departamentele de marketing si IT ale companiilor mici si mijlocii axate pe dezvoltarea si distribuirea de produse software, si care doresc sa isi imbunatateasca eficienta si sa acumuleze cunostinte importante despre marketingul produselor de software.
BYTE MARKETING va avea loc in Bucuresti pe 26 – 27 octombrie, la Hotel Parc Best Western si va fi sustinut de ALINA ANTON. Cursul nu doreste initierea participantilor in activitatea de marketing, si nici nu doreste descrierea proceselor, tehnicilor si termenilor uzuali de marketing din cadrul unei firme, ci se axeaza in exclusivitate pe aplicarea tehnicilor si instrumentelor de marketing in domeniul software, tinandu-se cont de particularitatile acestui domeniu.
Trainingul are o durata de doua zile totalizand aproximativ 15 ore si cuprinde Prelegerile Trainerului si work-shop-uri. Pe parcursul trainingului participantii isi vor insusi cunostinte privind elementele specifice marketingului pentru produse software.
Traininerul ''Byte Marketing''este Alina ANTON - Regional Marketing Manager BitDefender
Alina ANTON este absolventa Facultatii de Relatii Economice Internationale, din cadrul ASE Bucuresti si apoi a cursurilor de Master in Managementul Proiectelor Internationale din cadrul aceleiasi facultati. Alina ANTON este Regional Marketing Manager BitDefender pe pietele din Africa de Sud si America Latina, anual organizand participarea la CeBIT Australia. Alina Anton si-a sedimentat cunostiintele dobandite prin experienta cumulada in cadrul companiei Softwin si prin confruntarea cu situatiile reale impuse de piata.
Tematica Trainingului “Byte Marketing”
Byte Marketing se concentreaza pe ceea ce inseamna marketing pentru aplicatii software, prin analizarea elementelor specifice acestui domeniu inovativ si in continua schimbare. Capitolele si workshopurile aferente se bazeaza pe cele patru componente esentiale ale marketingului:
Produsul
• Prin ce se deosebeste un software
• Caracteristicile relatiei producator de software - utilizator de software
• Intangibilitatea software-lui
• Relationalitatea software-lui
• Variabilitatea software-lui
• Perisabilitatea software-lui
• Imposibilitatea apropierii software-lui
• Clasificarea produselor software
• Clasificarea pietei de software
• Ciclul de viata al unui software: ideea, design-ul, dezvoltarea, lansarea, actualizarile, recesiunea.
Pretul
• Cele 5 elemente ale pretului unui software
• Modalitatile de plata pentru software
• Valoarea pentru utilizator obtinuta in schimbul platii
• Formarea si dinamica pretului produselor software
• Cum pot varia preturile pentru software
• Stabilirea obiectivelor
• Strategia de pret
Plasamentul
• Strategia de piata si rolul plasamentului software-ului
• Intelegerea comportamentului consumatorului
Promovarea
• Comunicarea promotionala a software-lui
• Comunicarea continua a software-lui
• Ce stimuleaza folosirea promotiilor si a reclamei?
• Stabilirea obiectivelor si strategia de promovare
• Lansarea software-ului in piata
Pozitionarea
• Dezvoltarea strategiei de pozitionare a software-lui in piata
• Administrarea portofoliului de software
Pachetul de Training contine:
Participarea la training, prelegerile si workshopurile trainerului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea in fiecare zi
BONUS: Cartea Cele 11 Legi Imuabile ale Internet Brandingului de Al Ries si Laura Reis
Taxa de participare este de 850 RON+ TVA / Persoana. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :
25% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 14 septembrie 2007.
10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 8 octombrie 2007.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.
Data Limita pentru inscrieri este 22 Octombrie 2007. Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.
BYTE marketing face parte din proiectul PICANT - Doar esentialul in marketing comunicare si vanzari. Trainingurile PICANT se bazeaza pe eficienta si accesibilitate.
Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana ANESCU, 0766244894 si Nicolae Naumof 0765216491
Noutati




