PARFUM DE VEDETA
calendar_month 16 Oct 2007, 00:00
Adolescentele copiaza stilul lui Beyonce, femeile de 30 si admira costumele Sarahei Jessica Parker, iar barbatii de 20 de ani invidiaza carisma lui Usher.
Dar oare fanii vor sa si miroasa ca vedetele de la TV ? Se pare ca da - cel putin in SUA unde vanzarile parfumurilor promovate de vedete au depasit 350 de milioane de dolari anul trecut. Cel mai bine vandut a fost parfumul lui Sean Combs ("Diddy" pentru necunoscatori) care a castigat impreuna cu firma asociata Estée Lauder 75 de milioane de dolari.
Pentru vedete precum Jennifer Lopez al cincilea simt este in plina creatie. Ea va lansa in februarie un nou parfum Coty "Deseo". In 2006 Jennifer, una din cele 20 de femei cele mai bogate din show-biz, a castigat 110 milioane de dolari, compensand insuccesele sale din Cariera sa in film si muzica - 77 de milioane castigand din parfumurile vandute.
"In anii ''50 si ''60, cand Christian Dior si Givenchy deveneau cunoscuti, era mult mai usor sa isi vanda parfumurile, neavand o competitie serioasa." spune socialogul Henrik Vejlaard, autor al cartii "Anatomy of a Trend". "Producatorii beneficiaza din punct de vedere financiar de nume care sunt deja foarte cunoscute."
Dar chiar si cand numelui nu i se mai pot aduce laude, cum este cazul lui Britney Spears, vanzarile se pare ca nu au de suferit. Esecul profesional si personal nu reuseste sa scade vanzarile. Firma producatoare are incredere si a lansat deja un alt parfum "Belive" cu numele Britney Spears.
Parfumul de 65 $ "White Diamonds" al actritei Elizabeth Taylor se vinde si acum, dupa 15 ani de la lansare, cu incasari de peste 60 de milioane de dolari.
Noutati