'PUNGA' SPUNE TOTUL

calendar_month 01 Nov 2007, 00:00
Mai mult de jumatate din englezi (56%) considera ca alegerea supermarketului reflecta pozitia lor sociala.
Unul din 8 crede ca daca faci cumparaturi din anumite locuri poti da impresia ca esti mai bogat - englezii cheltuie cu 260 lire mai mult intr-un an doar ca sa fie vazuti in anumite spatii comerciale.
Unul din 10 spune ca a fost stanjenit daca a fost vazut facand cumparaturi din magazine ieftine.
Marca pungii cu care te plimbi pana acasa conteaza foarte mult si trebuie sa spuna exact mesajele care vrei sa le stie toi pe langa care treci.
O parte din consumatori spun ca ar trebui sa fim mai atenti la punga de cumparaturi decat la geanta personala.
Peter Jackson, profesor de geografie umana la Universitatea Sheffield spune ca: "Oamenii spun deseori ca merg intr-un anume magazin datorita preturilor sau calitatii. Insa ceea ce vor sa spuna este ca merg acolo unde sunt `oameni asa, ca mine`."
Profesorul Clifford Guy, un expert in vanzari retail la Universitatea Cardiff spune: "Acest tip de snobism exista fara indoiala, dar diferentele sunt neclare." Un exeplu bun de adaptare este "Aldi (lant de hipermarketuri) care facut bine in ultima vreme deoarece are un nou achizitioner de vinuri si atrage cumparatorii pietelor superioare."

Noutati




