ROLLING STONE, MAI SCUMPA DECAT PLAYBOY
3/3918
calendar_month 09 Aug 2007, 00:00
Ca sexul vinde nu e nimic nou pentru nimeni. Iata insa ca in presa a aparut o stire care tine sa demoleze mitul conform caruia sexul si banii merg mana-n mana pana in panzele albe. Se pare ca muzica buna se vinde mai bine decat sexul, fapt ce contesta multe teorii formulate de-a lungul deceniilor.

Bondi Digital Publishing din New York, companie specializata in publicarea de arhive de reviste in editii digitale, va scoate pe piata, in septembrie, un set de DVD-uri cu 72 de numere ale Playboy aparute in anii ’50, ce va contine, pe langa celebra prima editie, ce o are pe Marylin Monroe pe coperta, si lucrari de fictiune ale lui Jack Kerouac, John Steinbeck si Ray Bradbury, desene realizate de LeRoy Neiman si poze cu Brigitte Bardot si Bettie Page.

Hugh Hefner, „parintele” Playboy, a explicat ca legalizat publicarea pe DVD a arhivelor revistei, intrucat aceasta „reflecta, mai mult decat alte publicatii, schimbarile din a doua jumatate a secolului al XX-lea, in imagini, cultura pop si scriitura”.

Lucrurile nu se opresc insa aici. In afara de istoria scrisa si in imagini a Playboy, Bondi va mai scoate pe piata si arhiva completa a revistei Rolling Stone, cu fotografii semnate de Annie Leibovitz. Colectia ce va include 1.024 de numere Rolling Stone din toate decadele de viata ale publicatiei sarbatoreste, anul acesta, 4 decenii.

Interesante sunt preturile celor doua DVD-uri, care includ abonamente pe un an la reviste, 125 de dolari pentru Rolling Stones, fata de „numai” 100 de dolari la Playboy. Sexul vinde, dar muzica inalta!